فعالیت کانون مساجد با هدف جذب کودکان و نوجوانان همراه باشد
کد خبر: 4125033
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷

فعالیت کانون مساجد با هدف جذب کودکان و نوجوانان همراه باشد

مدیر ستاد هماهنگی کانونهای مساجد استان سمنان با تأکید براینکه برنامه‌های کانون با هدف جذب کودکان و نوجوانان به مساجد باشد، گفت: هدف از تأسیس کانون‌ها نیز جذب نسل جدید به سمت مساجد است تا در مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن قدرتمندتر از گذشته ایستادگی کنیم.

ارسالی// بهره‌مندی از ظرفیت کانون‌های مساجد برای تحقق اهداف جهاد تبیین

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد سمنان، حجت‌الاسلام سیدعلی موسوی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های ـ فرهنگی هنری مساجد استان سمنان، عصر روز گذشته، 8 اسفند در بازدید از کانونهای مساجد دامغان، تلاش برای احیای کارکردهای مساجد را از مهمترین شاخصه‌های فعالیت کانون‌های مساجد برشمرد.

وی ادامه داد: شناسایی، جذب، آموزش و کادرسازی نوجوانان و جوانان هنرمند و فعالان فرهنگی با نگاه انقلابی در مساجد می‌تواند منجر به احیای کارکردهای مساجد شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانونهای مساجد استان سمنان با تأکید براینکه برنامه‌های کانون با هدف جذب کودکان و نوجوانان به مساجد باشد، اظهار کرد: هدف از تأسیس کانونها نیز جذب نسل جدید به سمت مساجد است تا در مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن قدرتمندتر از گذشته ایستادگی کنیم.

وی ضمن بازدید از کانون فرهنگی هنری امام حسن مجتبی(ع) دامغان افزود: این کانون ظرفیت‌های بسیار خوبی برای اجرای فعالیتهای هنری دارد که انتظار می‌رود مدیر و ارکان کانون برای فعالیت‌های حوزه هنر بیشتر تلاش کنند.

حجت‌الاسلام موسوی علاقمندی اعضای کانون به حوزه نمایشنامه‌نویسی و تئاتر را فرصتی مغتنم دانست و گفت: کانون فرهنگی هنری با انجمن‌های هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان به‌ویژه انجمن هنرهای نمایشی تعامل و همکاری داشته باشد و در ارائه آثار فاخر هنری بیش از پیش برنامه‌ریزی داشته باشند.

وی افزود: تلاش خواهیم کرد تا در حد امکان از برنامه‌های حوزه پیشگیری از آسیبهای اجتماعی حمایت شود تا بتوانیم برای کاهش آسیبهای اجتماعی در جامعه گام مثبتی برداشته باشیم.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه با روحیه جهادی می‌توان کارهای بزرگی در حوزه مساجد انجام داد متذکر شد: نتیجه کار فرهنگی موضوع مهمی است که باید به آن باور داشت و بدون شک به هر اندازه کارهای فرهنگی انجام داده شود به همان اندازه می‌توان شاهد نتیجه آن بود.

انتهای پیام
captcha