اعزام ۱۳۰۰ نفر از آذربایجان غربی به مناطق عملیاتی جنوب
کد خبر: 4125852
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶

اعزام ۱۳۰۰ نفر از آذربایجان غربی به مناطق عملیاتی جنوب

معاون اردویی و گردشگری و راهیان نور سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه بیش از 1300 نفر تاکنون از آذربایجان غربی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شده‌اند، گفت:‌ اعزام کاروان‌‌ها تا ابتدای فروردین سال 1402 ادامه دارد.

اعزام 1300 نفر از آذربایجان غربی به مناطق عملیاتی جنوببه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، عزت‌الله ابراهیمی، معاون اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز، 13 اسفند در جمع خبرنگاران در ارومیه، گفت: اعزام کاروان‌های زیارتی  از آذربایجان غربی به مناطق عملیاتی جنوب کشور از تاریخ 25 بهمن ماه آغاز شده است و تا امروز بیش از 1 هزار و 300 نفر به مناطق عملیاتی جنوبی کشور وارد شده‌اند.

وی ادامه داد: زائران از یادمان‌های دوران هشت سال دفاع مقدس شامل دوکوهه، فتح‌المبین، یادمان شهدای گمنام اندیمشک، یادمان شهدای عملیات غرورآفرین والفجر 8 در اروندکنار، یادمان شهدای علقمه، نهرخین، شلمچه، طلاییه و هویزه بازدید کردند.

ابراهیمی به حضور اقشار دانش‌آموزی و دانشجویی، همچنین حضور خودجوش خانواده‌ها در این مناطق عملیاتی اشاره کرد و بیان داشت: پیش‌بینی می‌شود، از آذربایجان غربی 7 هزار نفر تا اوایل فروردین به عبارتی ماه مبارک رمضان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شوند.

وی حضور زائران در رزمایش رزمی فرهنگی و بصیرتی که در اردوگاه شهید باکری خرمشهر دایر است، را مورد اشاره قرار داد و گفت: همچنین فراخور مناسبت‌های ملی، میهنی و مذهبی که در پیش‌رو است، برنامه‌های فرهنگی اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha