اعزام بیش از ۷ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب
کد خبر: 4127138
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱

اعزام بیش از ۷ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد از اعزام بیش از 7 هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب خبر داد و گفت: اعزام راهیان نور تا شروع ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

مناطق عملیاتی جنوب

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، سعید برومندزاده، معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد، روز گذشته، 18 اسفند در آیین بدرقه اعزام به مناطق جنگی، گفت: امسال بیش از 7 هزار نفر از اقشار مختلف مردم و بسیجیان، جوانان و نوجوانان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۲ هزار و 100 دانش‌آموز، ۲ هزار دانشجو، ۲ هزار نفر به‌صورت عمومی و هزار و 100 نفر از مسئولان حلقه‌های صالحین و بسیجیان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد با بیان اینکه اردوی راهیان نور ۳ و ۴ روزه است، ادامه داد: شرکت‌کنندگان از مناطق عملیاتی جنوب از جمله شلمچه، دهلاویه و نهر علقمه بازدید می‌کنند.

برومندزاده با اشاره به اینکه تا شروع ماه مبارک رمضان اردو‌های راهیان نور ادامه دارد، بیان کرد: پیش‌بینی‌های لازم برای اعزام اردو‌های راهیان نور در سال آینده هم انجام شده است و برگزاری این اردو‌ها از بعد از ماه مبارک رمضان نیز از سر گرفته می‌شود.

انتهای پیام
captcha