26 اسفندماه؛ آخرین مهلت شرکت در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن البرزی
کد خبر: 4127320
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵

26 اسفندماه؛ آخرین مهلت شرکت در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن البرزی

رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به اعلام فراخوان هجدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم گفت: مهلت شرکت در این آزمون برای متقاضیان البرزی تا ۲۶ اسفندماه تمدید شد.

قرآن کریم

جواد ملازاده، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌و‌گو با ایکنا از البرز، گفت: ثبت‌نام هجدهمین دوره آزمون‌ ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در البرز از چهارم تا ۱۵ اسفندماه بود که به دلیل استقبال متقاضیان تا ۲۶ اسفندماه تمدید شد.

وی افزود: در این راستا حافظان ۱۰ تا ۳۰ جزء قرآن کریم استان می‌توانند از طریق سایت telavat.ir نسبت به ثبت‌نام خود در آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن اقدام کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه به شرکت‌کنندگان در این آزمون مدرک دپیلم تا دکترا اعطا خواهد شد، بیان کرد: باتوجه به مصوبه اخیر سازمان دارالقرآن کریم، طلبه‌های اهل سنت که دارای مدرک درجه سه شورای برنامه‌ریزی هستند در صورتی که مدارک مربوطه را در زمان ثبت‌نام در سامانه بارگذاری کنند از شرکت در آزمون کتبی مرحله اول معاف می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه آزمون کتبی هجدهمین دوره آزمون‌ ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، ۱۵ اردیبهشت‌ماه سال آینده همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد، گفت: آزمون شفاهی پذیرفته‌شدگان مرحله کتبی شهریور ۱۴۰۲ خواهد بود.

انتهای پیام
captcha