۲۰۰ هزار نفر در طرح «آرامش بهاری» بقاع متبرکه لرستان شرکت کردند
کد خبر: 4131004
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۶
نوروز امسال

۲۰۰ هزار نفر در طرح «آرامش بهاری» بقاع متبرکه لرستان شرکت کردند

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان با اشاره به اجرای طرح آرامش بهاری در ۴۶ بقعه متبرکه این استان گفت: از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا پایان نوروز در مجموع ۲۰۰ هزار نفر در طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه لرستان شرکت کردند.

حجت‌الاسلام محمدجواد عباس‌زاده، معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه لرستانحجت‌الاسلام محمدجواد عباس‌زاده، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، اظهار کرد: با توجه به تقارن سال نو با ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی جامعی در جهت بهره‌مندی مسافران نوروزی از فضای معنوی امامزادگان انجام شد.

وی با اشاره به اینکه طرح آرامش بهاری امسال در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه استان لرستان برگزار شد، افزود: این طرح در ۴۶ بقعه متبرکه استان لرستان از ۱۵ اسفند آغاز و تا ۱۳ فروردین‌ماه ادامه پیدا کرد که همزمان با این ایام، ۲۰۰ هزار نفر در طرح آرامش بهاری شرکت کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه لرستان از اعزام 30 مبلغ در سطح استان به‌منظور گسترش فضای معنوی و برپایی ۱۵ خیمه معرفت در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه استان خبر داد و گفت: غرفه‌های اقامه نماز، خانواده، کودکان، حجاب و عفاف و امر به معروف و نهی از منکر در قالب خیمه‌های معرفت در سطح بقاع متبرکه استان برپا شد.

وی با بیان اینکه برنامه تحویل سال امسال در بقاع متبرکه استان برگزار شد، اضافه کرد: اقامه نماز جماعت صبح، ظهر و عصر در سطح بقاع متبرکه و امامزادگان از دیگر فعالیت‌های انجام شده در ایام نوروز امسال بود.

انتهای پیام
captcha