کمک 520 میلیارد ریالی مردم خوزستان به نیازمندان
کد خبر: 4131447
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱

کمک 520 میلیارد ریالی مردم خوزستان به نیازمندان

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خوزستان گفت: مردم خیراندیش استان بیش از 520 میلیارد ریال در قالب جشن نیکوکاری به نیازمندان کمک کردند.

جشن نیکوکاریبه گزارش ایکنا از خوزستان، جمال شیبه، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خوزستان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جشن نیکوکاری امسال با شعار «هر روز عیدی دیگر است» همزمان با سراسر کشور در استان استان نیز برگزار شد، گفت: مردم خیراندیش استان بیش از 520 میلیارد ریال در قالب جشن نیکوکاری به نیازمندان کمک کردند.

وی افزود: در این جشن 520 میلیارد ریال کمک نقدی و غیر نقدی جمع آوری شد که 40 درصد از این میزان از سوی مراکز نیکوکاری و 60 درصد توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) استان جمع آوری شد.

شیبه گفت: کمک‌های مردمی استان در جشن نیکوکاری امسال که در ایام نوروز برای حمایت از نیازمندان انجام گرفت، نسبت به سال گذشته 24 درصد رشد داشته است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان اظهار کرد: جمع‌آوری کمک‌های نقدی بیشتر به صورت غیر حضوری و الکترونیکی انجام شد. در این روش در کمترین زمان و با بهترین پوشش در استان می‌توان کمک‌های مردم را جمع آوری کرد.

شیبه افزود: برگزاری جشن نیکوکاری با هدف تأمین بسته حمایتی و معیشتی برای خانواده‌های نیازمند است که با همکاری سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش، صدا وسیما و بسیج برگزار می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان ادامه داد: مردم نیکوکار استان می‌توانند در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان برای مشارکت در طرح‌های اطعام نیازمندان و تهیه بسته‌های معیشتی به صورت حضوری با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان، یا به صورت غیر حضوری از طریق شماره کارت 6037991899940575 و کد تلفن همراه به شماره #061*8877 در این پویش شرکت کنند.

وی افزود: خوشبختانه با مشارکت نیکوکاران خوزستان بسته‌های معیشتی نیز تهیه شده که در ایام ماه مبارک رمضان در بین خانواده‌های نیازمند توزیع خواهد شد.

انتهای پیام
captcha