کادر درمان علاقه‌مند به حضور در اربعین درخواست ارائه دهند
کد خبر: 4160180
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۷

کادر درمان علاقه‌مند به حضور در اربعین درخواست ارائه دهند

معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت از کادر درمان علاقه‌مند به خدمت در اربعین حسینی دعوت کرد درخواست خود برای خدمت در این مراسم را به مرکز پزشکی حج و زیارت ارائه کنند.

کادر درمان علاقه‌مند به حضور در اربعین درخواست بدهندحسین فضلی، معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در گفت‌وگو با ایکنا، از تداوم جذب کادر درمان برای اعزام به مراسم پیاده‌روی اربعین خبر داد و اعلام کرد: پزشکان، پرستاران، تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی، تکنسین‌های دارویی، ماماها و کارشناس و تکنسین‌های آزمایشگاه علاقه‌مند به ارائه خدمت به زائران اربعین می‌توانند درخواست خود را به مرکز پزشکی حج و زیارت ارائه کنند.

وی از علاقه‌مندان برای خدمت در اربعین سال آینده خواست هرچه زودتر در سایت https://reg.hmc.ir  ثبت نام کنند و افزود: کادر پزشکی مورد نیاز در اربعین شامل؛ متخصصان  قلب و عروق، داخلی، طب اورژانس، زنان و زایمان، عفونی، ارتوپدی، اطفال، جراحی عمومی، بیهوشی، روانپزشکی و پزشک عمومی است. پیراپزشکان اعزامی نیز شامل پرستار، تکنسین فوریت‌های پزشکی، تکنسین دارویی، ماما و کارشناس و تکنسین آزمایشگاه است.

یادآوری می‌شود، افرادی که تخصص‌های مترجم زبان عربی، کارشناس IT، خدمات بیمارستانی و تأسیسات دارند نیز می‌توانند مشخصات خود را به سامانه مذکور ارسال کنند و در صورت نیاز با شماره 86744123-021، 86744306-021 و یا 86744116 -021 تماس گیرند.

انتهای پیام
captcha