منتظران ظهور برای مقاومت فلسطین دعای توسل می‌خوانند
کد خبر: 4174261
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳
در مسجد جمکران

منتظران ظهور برای مقاومت فلسطین دعای توسل می‌خوانند

مراسم هفتگی قرائت دعا‌های توسل، کمیل و ندبه در مسجد مقدس جمکران در روز‌های سه‌شنبه، پنجشنبه و جمعه این هفته ۱۸، ۲۰ و ۲۱ مهرماه جاری برگزار می‎‌شود.

توسل به حریم کبریابه گزارش ایکنا از قم، مراسم هفتگی قرائت دعا‌های توسل، کمیل و ندبه در مسجد مقدس جمکران در روز‌های سه‌شنبه، پنجشنبه و جمعه این هفته ۱۸، ۲۰ و ۲۱ مهرماه جاری با حضور منتظران و عاشقان امام زمان(عج) همچون هفته‌های گذشته برگزار خواهد شد. 

امشب، 18 مهرماه، مراسم قرائت دعای توسل با عنوان «توسل به حریم کبریا» با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدحسین آقامیری و قرائت دعای محمدرضا غلامرضازاده بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار خواهد شد؛ در این مراسم منتظران ظهور برای فرج امام زمان(عج)، دفع بلا و پیروزی جریان مقاومت فلسطین دعا می‌کنند.

روز پنجشنبه، 20 مهرماه، مراسم قرائت دعای کمیل با عنوان «کمیل عارفانه» با سخنرانی حجت‌الاسلام علی‌اکبر صمدی و قرائت دعای مسعود زمانی بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

صبح روز جمعه، ۲۱ مهرماه مراسم قرائت دعای ندبه با عنوان «ندبه انتظار» از ساعت ۶ صبح با سخنرانی حجت‌الاسلام احمد پناهیان و قرائت دعای احمد نیکبختیان برگزار می‌شود، این مراسم از شبکه قرآن و معارف سیما و شبکه استانی نور پخش زنده خواهد شد.

قرائت صلوات ضراب اصفهانی از ساعت ۱۶ و قرائت زیارت آل‌یس بلافاصله بعد از نماز عشاء در روز جمعه پایان‌بخش برنامه‌های این هفته میعاد منتظران است.

انتهای پیام
captcha