مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران جنایات صهیونیست‌ها را محکوم کرد
کد خبر: 4176475
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸

مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران جنایات صهیونیست‌ها را محکوم کرد

مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امورایثارگران در خصوص محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید، مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه بیانیه صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و ما لکم لا تقاتلون فی سبیل الله و المستضعفین من الرجال و النساء و الولدان الذین یقولون ربنا اخرجنا من هذه القریه الظالم اهلها و اجعل لنا من لدنک نصیرا. (آیه 75 سوره نساء)

شما را چه شده که در راه خدا و رهایی مردان و زنان و کودکان مستضعف (که ستمکاران هر گونه راه چاره را بر آنان بسته‌اند) نمی‌جنگید؟ آن مستضعفانی که همواره می‌گویند: پروردگارا !  ما را از این شهری که اهلش ستمکارند، بیرون ببر و از سوی خود، سرپرستی برای ما بگمار و از جانب خود برای ما یاوری قرار ده. (آیه 75 سوره نساء)

این روزها دنیا با شدیدترین حوادث و مقابله با حقوق بشر مواجه است که توسط صهیونیست‌ها در حال رقم خوردن است و متأسفانه جامعه جهانی و سازمان‌های بین‌المللی در این خصوص سکوت کرده‌اند تا هر روز به کشتار مردم بی‌گناه افزوده شود. کشتار مردم بی‌دفاع و مظلوم در غزه و همچنین کودکان بی‌گناه موجب شده تا نفرت از رژیم صهیونیستی دو چندان شده و همه دنیا با هویت پلید و زشت این اشغالگران آشنا شوند.

باید بدانیم که بر اساس کنوانسیون بین‌المللی ژنو حفظ امنیت و سلامت کادر درمان و بیماران بستری در بیمارستان‌ها در همه میدان‌ها برای همه طرف‌های درگیر امری ضروری است اما این موضوع توسط رژیم صهیونیستی نقض شده و فاجعه بیمارستان المعمدانی را به بار آورده است.

مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن محکوم کردن این جنایت‌ها از متولیان امور به ویژه دستگاه‌های حقوق بشری بین‌المللی و در رأس آن‌ها سازمان ملل می‌خواهد که در این خصوص وارده عمل شده و در راستای مقابله با این نسل کشی‌ها و قتل و کشتار مردم بی گناه غزه اقدام عاجل به عمل آورند.
انتهای پیام
captcha