بیانیه انجمن فیلم سازمان بسیج هنرمندان در پی حملات ناجوانمردانه به بیمارستان غزه
کد خبر: 4176479
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰

بیانیه انجمن فیلم سازمان بسیج هنرمندان در پی حملات ناجوانمردانه به بیمارستان غزه

انجمن فیلم سازمان بسیج هنرمندان در پی حملات ناجوانمردانه رژیم اشغالگر به بیمارستان المعمدانی در غزه بیانیه صادر کرد.

به گزارش ایکنا، انجمن فیلم سازمان بسیج هنرمندان در پی حملات ناجوانمردانه رژیم اشغالگر به بیمارستان المعمدانی در غزه بیانیه صادر کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

بسمه تعالی

سال‌ها اشغالگری با قلدری و ریختن خون کودکان و زنان و مردمان بی‌گناه، آنچنان صهیونیست‌ها را مست قدرت نموده بود که نتوانستند سیلی محکم طوفان‌الاقصی را برتابند. آنان که خود را مرد میدان رزم شرافت‌مندانه نمی‎‌بیند، باز هم به کشتار مردمان بی‌دفاع روی آورده‌‎اند.

اما هولناک‌ترین اتفاقات روزهای اخیر در غزه رقم خورد؛ آنجا که رژیم صهیونیستی، بیمارستان المعمدانی در مرکز نوار غزه را بمباران کرد و با شهادت صدها مردم غیرنظامی بی‌دفاع، دنیا را در شوک این خبر فرو برد. این اقدام وحشیانه نشان‌دهنده‌ی اوج رذالت و عجز رژیم سفاک صهیونیستی و لکه‌ ننگی بر جبین مدعیان حقوق بشر است.

بوق‌های تبلیغاتی صهیونیزم، از دیدن روند رو به رشد انسجام و اجماع جهان اسلام و آزادگان جهان علیه اشغالگران، به تکاپو افتاده‌‎اند تا در این وحدت بین‌المللی و این اجماع جهانی علیه صهیونیست‌ها خلل ایجاد نمایند. به انواع ترفندها و شیوه‌های خبری و هنری اقدام به مظلوم‌نمایی و انحراف اذهان نموده و سعی در پالایش و تطهیر چهره‌ سخیف و اقدام وحشیانه‌ خود دارند.

ما هنرمندان متعهد و جبهۀ مقاومت، ضمن حمایت از ملت مظلوم فلسطین و مردم بی‌دفاع غزه از مسئولان فرهنگی کشور می‌خواهیم ابزار رزم فرهنگی لازم را برای رویارویی ما با جبهه‌ کفر و نفاق و صهیونیسم ستمگر فراهم نمایند و عموم هنرمندان عزیز را به حضور و جهاد در این عرصه فرا می‌خوانیم.

انتهای پیام
captcha