28 آبان؛ آغاز هشتمین دوره ختم دسته‌جمعی قرآن ویژه دانشگاهیان لرستان
کد خبر: 4182063
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵

28 آبان؛ آغاز هشتمین دوره ختم دسته‌جمعی قرآن ویژه دانشگاهیان لرستان

هشتمین دوره ختم دسته‌جمعی قرآن کریم ویژه دانشگاهیان استان لرستان، یکشنبه، 28 آبان‌ماه آغاز می‌شود.

ختم قرآن کریمبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، هشتمین دوره ختم دسته‌جمعی قرآن کریم ویژه دانشگاهیان لرستان، یکشنبه، 28 آبان‌ماه مصادف با سالروز ولادت حضرت زینب(س) به همت کانون قرآن و عترت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان آغاز می‌شود.

عضوگیری برای این دوره از ختم قرآن کریم تا روز یکشنبه، ۲۸ آبان‌ماه ادامه دارد و در عصر همان روز برنامه‌ریزی ۱۲۰ حزب قرآن کریم بین اعضای حاضر در گروه ایتا (طرح نهضت قرآنی دانشگاهی) انجام خواهد شد و جدول تقسیم‌بندی در گروه بارگذاری می‌شود.

در این طرح براساس برنامه‌ریزی که انجام خواهد شد از روز شروع طرح به مدت ۱۲۰ روز هر روز یک ختم کامل دسته جمعی قرآن کریم انجام می‌شود، لذا با توجه به ختم کامل قرآن به‌صورت دسته‌جمعی در هر روز پس از پایان طرح نیز ۱۲۰ ختم دسته‌جمعی انجام می‌شود.

با توجه به اینکه اعضای شرکت‌کننده در این طرح حداقل ۱۲۰ نفر هستند، لذا پس از پایان طرح نیز حداقل ۱۲۰ ختم فردی هم صورت می‌گیرد، بنابراین هر عضو شرکت‌کننده باید بر قرائت روزانه خود مداومت داشته باشد زیرا در صورت نخواندن حزب مربوطه در روز توسط یک عضو ختم دسته‌جمعی در آن روز ناقص می‌شود.

اعضای خانواده دانشگاهیان می‌توانند با عضویت در گروه ایتا از طریق لینک https://eitaa.com/joinchat/2507931914Ca56c45b9e7 در این طرح شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha