دیدار معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با امام جمعه یزد + عکس
کد خبر: 4184577
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴

دیدار معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با امام جمعه یزد + عکس

سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور که امروز، هفتم آذرماه به استان یزد سفر کرده، با آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد دیدار کرد.

دیدار معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با امام جمعه یزدبه گزارش ایکنا از یزد، سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور که امروز، هفتم آذرماه به استان یزد سفر کرده، با آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد دیدار کرد.

آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان یزد در این دیدار گفت: اگر به فرهنگ و دین مردم توجه نشود بدون شک جامعه دچار آسیب خواهد شد و این کم‌توجهی حتی به تدریج دیگر فعالیت‌ها را نیز تحت‌الشعاع خود قرار خواهد داد.

وی ضمن انتقاد از کم‌توجهی به فرهنگ و دین در بودجه کشور بیان کرد: هزاران میلیارد برای ساخت کارخانه‌ها و احداث معادن سرمایه‌گذاری می‌شود ولی به تربیت نیروی انسانی که باید با اعتقاد و تعهد خود در آینده خدمتگزار جامعه و مردم باشند، کمتر توجه می‌شود.

آیت‌الله ناصری ادامه داد: برای پیشرفت ایران اسلامی نیاز به تربیت نیروهای متعهد و متخصص در زمینه‌های مختلف داریم و باید جهت رسیدن به این هدف مهم سرمایه‌گذاری کنیم.

سیدمحمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس‌جمهور نیز در این دیدار گفت: سختکوشی یکی از مهمترین ویژگی و خصلت مردم دارالعباده یزد است. استان یزد با وجود کویری بودن در علم و صنعت و دیگر زمینه‌ها درخشش خاصی دارد.

حسینی تصریح کرد: سعی و کوشش دولت بر این است تا پروژه‌های نیمه‌تمام در کشور تکمیل شوند و با همتی که وجود دارد در آینده شاهد افتتاح این پروژه‌ها در استان‌ها خواهیم بود.

یادآور می‌شود حضور در شهرستان اردکان و شرکت در جشنواره ملی ادبیات داستانی بسیج هنرمندان و شرکت در مراسم هفته بسیج دانشگاه یزد، از جمله برنامه‌های سفر معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به استان یزد است.

انتهای پیام
captcha