۱۳ آذر؛ مهلت ثبت‌نام یازدهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور
کد خبر: 4185411
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۳

۱۳ آذر؛ مهلت ثبت‌نام یازدهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور

ثبت‌‌نام یازدهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور تا پایان روز دوشنبه، ۱۳ آذرماه جاری در سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی ادامه دارد. .

آزمون استخدامیبه گزارش ایکنا از اصفهان، ثبت‌نام یازدهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور که از روز شنبه، چهارم آذرماه جاری آغاز شده است، تا پایان روز دوشنبه، ۱۳ آذر در سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی hrtc.ir ادامه دارد.

این آزمون با توجه به مجوزهای صادره از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور و در راستای اجرای ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان مشترک فراگیر عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دستگاه‌های اجرایی به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز برگزار می‌شود.

متقاضیان باید در مدت زمان اعلام‌شده، برای ثبت‌نام اقدام و از موکول کردن آن به روزهای پایانی خودداری کنند.

سؤالات مواد آزمون تخصصی و اختصاصی به‌صورت چهارگزینه‌ای و با ضریب مندرج در جداول بخش هشتم دفترچه موجود است. ضمناً به ازای هر پاسخ اشتباه به سؤالات، یک‌سوم نمره منفی در نظر گرفته خواهد شد.

سؤالات حوزه‌های تخصصی و اختصاصی در امتحان مشترک فراگیر با توجه به شغل مورد نظر و مواد آزمون سؤالات تخصصی و اختصاصی برای هر یک از مشاغل به تفکیک دستگاه‌های اجرایی در بخش هشتم دفترچه ثبت‌نام مشخص شده است.

مواد آزمون عمومی شامل معارف اسلامی، زبان و ادبیات فارسی، آشنایی با قوانین و مقررات اداری، معلومات عمومی، زبان انگلیسی عمومی، هوش و توانمندی‌های ذهنی و فناوری اطلاعات است و در مجموع، حیطه عمومی ۴۰ درصد در آزمون کتبی سهم دارد. 

داوطلب متقاضی آزمون فراگیر باید در زمان ثبت‌نام، شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در این دفترچه را دارا باشد. دفترچه آزمون در صفحه اول سامانه مرکز آزمون جهاد‌دانشگاهی برای دریافت و مطالعه داوطلبان قرار گرفته است. داوطلبان قبل از هرگونه اقدام در سامانه، شرایط و ضوابط آزمون را مطالعه و سپس برای پرداخت هزینه و ثبت‌نام در آزمون اقدام کنند.

زمانی که سامانه برای ویرایش اطلاعات باز است، داوطلبان می‌توانند با مراجعه به پروفایل کاربری خود و کلیک بر روی بخش «ویرایش اطلاعات»، به این کار اقدام کنند. 

در صورتی که داوطلب برای ویرایش وارد سامانه شود، باید دوباره تمام ٧ مرحله را به‌صورت کامل طی و کد رهگیری خود را مشاهده کند، در غیر این صورت تغییرات مورد نظر اعمال نخواهد شد و همان اطلاعات قبل از ویرایش برای داوطلب معتبر خواهد بود.

کارت شرکت در آزمون، از روز ۵ دی‌ماه سال جاری برای مشاهده و پرینت بر روی سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به آدرس hrtc.ir قرار خواهد گرفت. آزمون در روز جمعه، ۸ دی‌ماه در تهران و در صورت لزوم در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها حسب مورد برگزار خواهد شد. 

ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون درج و به هنگام چاپ کارت به آگاهی داوطلبان خواهد رسید. صدور کارت شرکت در آزمون به‌منزله تأیید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نیست و اصل مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

زمان اعلام نتایج آزمون کتبی مشترک فراگیر، اواخر دی‌ماه سال جاری خواهد بود.

سازمان بهزیستی کشور، سازمان حفاظت محیط‌زیست، سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، سازمان سنجش آموزش کشور، صندوق تأمین خسارت‌های بدنی و دانشگاه فرهنگیان در این آزمون جذب نیرو خواهند داشت.

انتهای پیام
captcha