خیل عظیم زائران در حرم علوی به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) + عکس
کد خبر: 4188381
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷

خیل عظیم زائران در حرم علوی به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) + عکس

حرم مطهر امام علی(ع) در نجف اشرف به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) میزبان خیل عظیم زائران از عراق و برخی کشورهای جهان است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری آستان علوی، بخش‌ها و ادارات وابسته به آستان مقدس امام علی (ع)، تمامی توان و تلاش خود را برای ارائه بهترین خدمات به زائرانی که به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا (س) به این بارگاه مطهر آمده‌، بسیج کرده‌اند. 

«حیدر العیساوی»، رئیس کمیته عالی ساماندهی فعالیت‌های آستان علوی در این باره گفت: آستان امام علی(ع)، طرح یکپارچه‌ای را برای پذیرایی از زائرین عزادار آماده و در همین راستا، فضاهایی در صحن حضرت زهرا (س) و صحن حیدری برای اسکان زوار با فرش و موکت، مفروش شده است.

وی با اشاره به این که پایگاه‌های بهداشتی سیار نیز به تمامی لوازم و امکانات برای خدمت‌رسانی به زائران تجهیز شده‌اند، گفت: در سطح فرهنگی و مذهبی نیز، کانون «المحسن» موکب ویژه پذیرایی و ارائه خدمات فرهنگی به زائرین در ورودی مرکز شهر مقدس نجف راه‌اندازی کرده و همچنین، بخش امور دینی آستان اقدام به برپایی برنامه‌های اعتقادی، مجالس سوگواری، منبر فقهی و راه‌اندازی ایستگاه‌های استفتاء کرده است.
 
العیساوی ادامه داد: مهمانسرای بارگاه مطهر علوی نیز هم‌اکنون به صورت شبانه‌روزی در حال ارائه وعده‌های غذایی به زائران است و در بخش بانوان نیز، طرح ویژه‌ای اجرا شده که در همین راستا، فضاهایی برای پذیرایی از بانوان زائر عزادار فراهم شده است.
انتهای پیام
captcha