نهضت امام راحل ماهیتی فاطمی دارد
کد خبر: 4188547
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۷
وزیر ارشاد در مراسم تشییع شهید گمنام:

نهضت امام راحل ماهیتی فاطمی دارد

پیکر یکی از شهیدان گمنام تازه تفحص شده، با حضور مردم و مسئولان ارشاد، امروز از میدان بهارستان تا وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشییع و در محوطه به خاک سپرده شد.

به گزارش ایکنا، پیکر یکی از شهدای گمنام دفاع مقدس که ازجمله 280 شهید تشییع شده روز گذشته بود با حضور مردم و مسئولان وزارت ارشاد و هنرمندان از میدان بهارستان تهران به سمت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشییع و به خاک سپرده شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم گفت: برکات حضور شهید عالی‌مقام در وزارت فرهنگ انگیزه‌ای خواهد شد که با توان بیشتر به تحقق آرمان امام(ره) و شهدا کمک کنیم. محل تدفین شهید گمنام مانند امامزاده عشق و برای تمام همکاران من در حوزه فرهنگ، هنر و رسانه انگیزه‌ای جدید خواهد بود تا بتوانیم با توان بیشتری نسبت به تحقق آرمان‌های شهدا گام برداریم.

محمدمهدی اسماعیلی افزود: پیام انقلاب اسلامی که پیام استقلال و آزادی و آزادگی است، امروز به مسئله اول منطقه تبدیل شده است و ما بیشتر از صحنه‌های تاسف‌بار شهادت فلسطینیان و هجوم وحشیانه رژیم صهیونیستی که لحظات سختی را برای همه رقم زده است، شاهد فرهنگ مقاومتی هستیم که دیده می‌شود.

وی ادامه داد: نهضت امام راحل ۷۰ سال قبل در ایام فاطمیه سال ۱۳۴۱ آغاز شد و ماهیت این نهضت فاطمی است. جهانی شدن پیام انقلاب اسلامی آرمان ما بود تا در منطقه همه بر زبان بیاورند و به برکت خون شهدا و مجاهدت ایثارگران ما، امروز این اتفاق افتاده است.

گفتنی است روز گذشته همزمان با سالروز شهادت بانوی دو عالم فاطمه زهرا (س) پیکر ۲۸۰ شهید گمنام ازجمله ۱۱۰ شهید تهران با حضور پرشور مردم انقلابی ایران تشییع شد.

انتهای پیام
captcha