هر روز، روز تکریم مقام زن و مادر است
کد خبر: 4191697
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳
مدیر موزه دفاع مقدس:

هر روز، روز تکریم مقام زن و مادر است

طی مراسمی با حضور سردار ناظر مدیرعامل موزه از بانوان شاغل در این مجموعه تقدیر شد.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، صبح امروز چهارشنبه 13 دی، به مناسبت میلاد مبارک حضرت فاطمه زهرا (س)، طی مراسمی با حضور سردار محمدقاسم ناظر مدیرعامل موزه از بانوان شاغل در این مجموعه تقدیر شد.

مدیرعامل موزه ضمن تبریک به مناسبت روز میلاد حضرت زهرا (س) و روز میلاد بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: این مجموعه به وجود دختران و بانوان مومن و باتقوای شاغل در موزه که دوشادوش همسران خود در عرصه‌های اجتماعی حضور پیدا کردند و توانستند هم در قبال خانواده‌ خود و هم در مقیاس بزرگتر، برای جامعه‌ خود ثمربخش باشند افتخار می‌کند.

سردار ناظر افزود: روز زن فرصت مناسبی برای بیان شأن و منزلت حضرت زهرا(س) به عنوان اسوه اخلاق و اخلاص است و ازآنجایی‌که بانوان سرمایه بزرگ جامعه اسلامی هستند همه وظیفه دارند که از این سرمایه باارزش حفاظت و صیانت کنند.

مدیرعامل موزه در پایان خاطرنشان کرد: هر روز، روز بزرگداشت شماست و هرروز را باید برای تعظیم و تکریم مقام زن و مادر در نظر داشت.

در پایان این مراسم سردار ناظر «مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از بانوان  این مجموعه تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام
captcha