برخورد سختی در انتظار مخلان امنیت خواهد بود
کد خبر: 4194770
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹
فرمانده سپاه سلمان سیستان‌وبلوچستان:

برخورد سختی در انتظار مخلان امنیت خواهد بود

سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی گفت: با توجه به اقدام تروریستی در سیستان‌وبلوچستان، قطعاً برخورد سختی در انتظار مخلان امنیت، اشرار منطقه و نوکران حلقه به گوش نظام سلطه خواهد بود.

سردار شفایی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از روابط عمومی سپاه سلمان استان،‌ سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی، فرمانده سپاه سلمان سیستان‌و‌بلوچستان روز جمعه، 29 دی‌ماه، در جریان تشییع پیکر مطهر شهید «حسینعلی جاودان‌فر » اظهار کرد: امام خمینی(ره) فرمودند: شهادت مظهر قدرت اسلام است و این یک واقعیت است که دشمنان قسم خورده ما به خوبی آن را دریافت کردند.
 
وی افزود: امام عزیز همچنین فرمودند ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد و ما نیز همواره با تقویت این فرهنگ ارزشمند در مقابل تمام دشمنان قسم خورده این مرز و بوم ایستاده‌ایم، دشمنان پیوسته به‌دنبال این بودند تا این فرهنگ و مظهر قدرت ارزشمند را کم فروغ کرده و از بین ببرند؛ علی رغم تلاش‌های مزورانه مدافعان انقلاب اسلامی با تمام وجود در راه خدمت به انقلاب و مردم در تلاش بوده و در این مسیر از هیچ چیزی هراس ندارند.
 
فرمانده سپاه سلمان سیستان‌و‌بلوچستان ادامه داد: دشمنان کور دل ما باید بدانند که آزموده را آزمودن خطاست و با شهادت فرزندان این مرز و بوم این چراغ پر فروغ خاموش نخواهد شد، اکنون قطعاً منسجم‌تر از گذشته مسیرهای اسلام، حق و انقلاب امتداد پیدا خواهد کرد، قطعاً برخورد سختی در انتظار مخلان امنیت، اشرار منطقه و نوکران حلقه به گوش نظام سلطه خواهد بود.
 
شفائی تصریح کرد: بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب به هر میزان که احساس کنیم دشمنان کینه توز ما خشمگین‌تر هستند مطمئن می‌شویم که مسیر ما حق است و این مسیر تا ظهور حجت امتداد خواهد داشت.
 

گفتنی است، در یک اقدام تروریستی یک نفر از کارکنان سپاه سلمان سیستان‌و‌بلوچستان به نام سرهنگ پاسدار «حسینعلی جاودان‌فر» که در بازگشت مأموریت اداری بودند، در جاده خاش به زاهدان مورد اصابت گلوله قرار گرفته و به شهادت رسید، وی از کارشناسان فرهنگی سپاه بوده که برای پیگیری کارهای فرهنگی به شهرستان سراوان در ماموریت اداری به سر می‌برده و متأسفانه به‌طور ناجوانمردانه ترور می‌شود.

انتهای پیام
captcha