تجلیل از بانوی قرآنی چهارمحال‌وبختیاری در حاشیه مسابقات بین‌المللی قرآن+ عکس
کد خبر: 4201007
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱

تجلیل از بانوی قرآنی چهارمحال‌وبختیاری در حاشیه مسابقات بین‌المللی قرآن+ عکس

در حاشیه چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران سومین محفل قرآنی بانوان جهان اسلام با عنوان «خیرات حسان» برگزار شد و از «مریم قاسمی‌کُرانی» تجلیل به عمل آمد.

مریم قاسمی کُرانی، حافظ کل قرآن کریم

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، در حاشیه چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران سومین محفل قرآنی بانوان جهان اسلام با عنوان «خیرات حسان» امروز، اول اسفندماه در تهران برگزار شد.

در این محفل قرآنی که با حضور جمعی از بانوان مسئول کشور و بانوان قرآنی کشورهای مسلمان برگزار شد، از «مریم قاسمی‌کُرانی»، بانوی قرآنی چهارمحال و بختیاری، در کنار شماری دیگر از بانوان کشورهای مختلف همچون لبنان، بحرین، اندونزی و غیره تجلیل به عمل آمد.

این بانوی جوان حافظ کل قرآن کریم، زاده روستای قرآنی کران از توابع شهرستان فارسان است که کارنامه درخشانی را در تربیت حافظان قرآن در این روستا و شهر فارسان دارد. 

مدیر مؤسسه و مرکز تخصصی حفظ الراسخون فی العلم فارسان، مدرس حفظ و تدبر در قرآن و مدیر دارالقرآن آموزش‌وپرورش شهرستان فارسان توانسته است در کسوت معلمی نیز با فعالیت‌های مبتکرانه قرآنی در مدارس و جذب نوجوانان به سمت کلام نورانی وحی توفیقاتی داشته باشد.

رئیس هیئت اندیشه‌ورز بانوان قرآنی چهارمحال و بختیاری فعالیت‌های درخشانی نیز در اجرای طرح‌های بزرگ قرآنی در سطح استان و شهرستان فارسان دارد که در راستای اشاعه فرهنگ ناب قرآنی اجرایی شده است.

انتهای پیام
captcha