«شهر قرآنی 2» به‌صورت سه‌بعدی عرضه می‌شود
کد خبر: 4206939
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۶

«شهر قرآنی 2» به‌صورت سه‌بعدی عرضه می‌شود

مدیر تیم طراحی بازی‌های استودیو بمب از انتشار و عرضه نرم‌افزار «شهر قرآنی 2» به‌صورت دوبعدی و سه‌بعدی در فروردین‌ماه جاری خبر داد.

معین کوه‌پیما مدیر تیم طراحی بازی‌های استودیو بمب«شهر قرآنی»، عنوان نرم‌افزار تولیدی شرکت بازی‌سازی «بوی مسیر بهشت» است که با نام اختصاری «استودیو بمب»، سال 1401 در شهر مشهد، فعالیت خود را آغاز کرد.

معین کوه‌پیما، مدیر تیم طراحی بازی‌های استودیو بمب و مدل‌ساز سه‌بعدی بازی‌های نرم‌افزار «شهر قرآنی» در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان درباره فعالیت این مجموعه اظهار کرد: ما در زمینه بازی‌سازی فعالیت می‌کنیم و تاکنون تولیدات خوبی در این عرصه داشته‌ایم. تولید نرم‌افزار «شهر قرآنی» یکی از دستاوردهای مهم ماست که نزدیک به 500 هزار کاربر از طریق پلتفرم بازار و مایکت آن را دریافت کرده‌اند و به لطف خدا بازخوردهای خوبی از مخاطبان گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه ایران در عرصه تولیدات قرآنی جزو سه کشور اول در میان کشورهای اسلامی است، ادامه داد: بازی‌های دیگری نیز به‌صورت پروژه‌ای تولید کرده‌ایم که «پندونه» از جمله آنهاست. اکنون نیز مشغول طراحی و تولید نرم‌افزار «شهر قرآنی 2» و تعدادی دیگر از بازی‌ها و عرضه آنها در سطح بین‌المللی هستیم. «شهر قرآنی 2» قرار است افزون بر زبان فارسی، از زبان‌های انگلیسی و عربی نیز پشتیبانی کند و به سه زبان زنده دنیا عرضه شود.

این طراح بازی افزود: نرم‌افزار «شهر قرآنی 2» در فروردین‌ماه جاری و به‌صورت دوبعدی و سه‌بعدی منتشر می‌شود و نمونه مشابهی نیز ندارد. اکثر مدل‌سازی‌های این نرم‌افزار به اتمام رسیده و در مراحل پایانی است.

وی گرافیک جذاب «شهر قرآنی» را از جمله دلایل محبوبیت آن دانست و اضافه کرد: «شهر قرآنی 2» نیز به مراتب بسیار بهتر و دارای سطح بالاتری از نمونه قبلی خواهد بود. همچنین بازی‌های متنوع و متعددی را برای آموزش سوره‌های قرآن شامل می‌شود.

کوه‌پیما به حضور استودیو بمب در نوزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان اشاره کرد و گفت: ما به دعوت دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در این نمایشگاه شرکت کردیم و از این فرصت برای تجربه‌اندوزی، تعامل با دیگر فعالان عرصه تولیدات قرآنی و نیز معرفی فعالیت‌ها و محصولات استودیو بمب به عموم مردم بهره بردیم.

انتهای پیام
captcha