هم‌خوانی گروه محمد رسول الله(ص) در متروی تهران + فیلم
کد خبر: 4207327
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶

هم‌خوانی گروه محمد رسول الله(ص) در متروی تهران + فیلم

جدیدترین اثر گروه هم‌خوانی محمد رسول الله(ص) که در مشهد اردهال و ایستگاه‌های متروی تهران ضبط شده است، منتشر شد.

اجرای گروه هم‌خوانی محمدرسول الله(ص) در مترو تهران + فیلم

به گزارش ایکنا، گروه هم‌خوانی و مدیحه‌سرایی محمد رسول الله(ص)، همزمان با ایام ماه مبارک رمضان دو نسخه جدید از اجرای اثر ماندگار اسماءالحسنی را منتشر کرده است.

اعضای این گروه با حضور در آستان مقدس علی بن محمدباقر(ع) در مشهد اردهال و برخی ایستگاه‌های مترو تهران تصاویر جدیدترین اثر خود را ضبط کرده‌اند.  

رحیم قربانی، مسئول گروه هم‌خوانی و مدیحه‌سرایی محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ در این مورد گفت: این گروه اولین اثر تصویری قطعه اسماء الحسنی در کشور را در سال ۱۳۹۵ و در شهرک نور محل تصویربرداری فیلم محمدرسول الله (ص) انجام داد.

وی افزود: با ضبط تصویری این اثر و پخش از رسانه‌های مختلف فضاسازی عمومی در توجه به اسماءالحسنی ایجاد شد و با پیام مقام معظم رهبری به این گروه در تقدیر از تولید این اثر در ۱۱ مرداد 1395، علاوه بر توجه عمومی به اثر اسماءالحسنی، باعث ایجاد انگیزه ویژه و نقطه عطفی در رشد گروه در تولید آثار تصویری به‌ ویژه اثرهای جدید اسماءالحسنی شد.

قربانی تصریح کرد: تاکنون ۱۸ اثر تصویری اسماءالحسنی از این گروه در اماکن مقدسه ایران، عراق و سوریه تولید شده است که مورد توجه و اقبال عمومی مردم در کشور قرار گرفته است. 

 
انتهای پیام
captcha