جمهوری اسلامی استکبار جهانی را خوار و خفیف کرد
کد خبر: 4207759
تاریخ انتشار : ۱۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۵:۴۰

جمهوری اسلامی استکبار جهانی را خوار و خفیف کرد

سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) با صدور بیانیه‌ای، فرارسیدن 12 فروردین و روز جمهوری اسلامی را گرامی داشت.

روز جمهوری اسلامی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی سپاه استان، سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم(ع) با صدور بیانیه‌ای، فرارسیدن 12 فروردین و روز جمهوری اسلامی را گرامی داشت.

متن بیانیه سپاه استان چهارمحال و بختیاری به شرح ذیل است: 

«بسم الله الرحمن الرحیم

12 فروردین 1358 به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، نقطه‌ مکمل و متمم پیروزی انقلاب در 22 بهمن بود.

ملت بزرگ ایران اسلامی با لبیک به حضرت امام خمینی(ره) در راه شکل‌گیری انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، خالق یک نظام بی‌بدیل در جهان شدند که امروز استکبار جهانی صهیونیسم بین‌الملل را خوار و خفیف کرده است.

به تعبیر امام خمینی(ره)، «خداوند‏‎ ‎‏تعالی بر ما منت نهاد و رژیم استکبار را با دست توانای خود که قدرت مستضعفین است‏‎ ‎‏در هم پیچید و ملت عظیم ما را ائمه و پیشوای ملت‌های مستضعف نمود و با برقراری‏‎ ‎‏جمهوری اسلامی، وراثت حقه را به آنان ارزانی داشت». 

 اینک ملت شجاع، مقاوم، بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی پاسداران جمهوری‏‎ ‎‏اسلامی هستند و در سالی که مزین به شعار «جهش تولید با مشارکت مردمی» است، تنها راه شکست تحریم و تهدیدهای دشمنان در جبهه جنگ اقتصادی نیز با حضور مردم در صحنه محقق می شود که امید است مسئولان خدوم زمینه این مشارکت را بیش از پیش فراهم سازند.

ما پاسداران و بسیجیان سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و امام شهدا و روز جمهوری اسلامی و آرزوی قبولی طاعات در بهار معنویت، از مردم عزیز، ولایتمدار و بصیر نیز می‌خواهیم ضمن حفظ وحدت و همدلی، همچون همیشه در میدان‌‌های دفاع از انقلاب حضور یافته و یار و مددکار مسئولین در راه پیشرفت استان و کشور باشند».

انتهای پیام
captcha