3000 پایگاه آماده جمع‌آوری زکات فطره در فارس هستند
کد خبر: 4209727
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۶

3000 پایگاه آماده جمع‌آوری زکات فطره در فارس هستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس گفت: به منظور جمع‌آوری فطریه و کفارات در استان فارس، تعداد 3 هزار پایگاه در مصلی‌ها، مساجد و حسینیه‌ها و 3 هزار و 289 دستگاه کارتخوان نانوایی‌ها آماده دریافت زکات فطره و کفاره مؤمنان و روزه‌داران در استان فارس است.

مرتضی موصلی،‌ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارسبه گزارش ایکنا از فارس، مرتضی موصلی،‌ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس امروز، 21 فروردین در جمع خبرنگاران گفت: امسال تعداد 3 هزار پایگاه ثابت و سیار شورای زکات در سراسر استان فارس برای جمع‌آوری فطریه و کفاره در مصلی‌ها، مساجد و حسینیه‌ها و میادین منتهی به محل برپایی نماز روز عید فطر مستقر شده است که در این روز آماده خدمت‌رسانی هستند.

وی با بیان اینکه مردم نیکوکار استان در سال گذشته بالغ بر 22 میلیارد تومان فطریه پرداخت کردند، افزود: خیرین و مردم فهیم استان می‌توانند از طریق کد QR، شماره‌گیری کد دستوری و شماره کارت‌های اختصاص یافته به زکات و کفاره در هر شهرستان جهت کمک به نیازمندان اقدام کنند.

به گفته مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس، امسال پرداخت فطریه از طریق دستگاه‌های کارتخوان مستقر در 3 هزار و 289 نانوایی سطح استان جهت سهولت در این امر خیرخواهانه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha