۸۱۰ لرستانی در طرح حفظ مجازی قرآن ثبت‌نام کرده‌اند
کد خبر: 4211728
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۸

۸۱۰ لرستانی در طرح حفظ مجازی قرآن ثبت‌نام کرده‌اند

مسئول امور نوجوانان و جوانان ستاد نماز جمعه خرم‌آباد از اجرای طرح حفظ مجازی قرآن کریم خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۸۱۰ نفر در این طرح قرآنی ثبت‌نام کرده‌اند.

اصغر زینی‌وند، مسئول امور نوجوانان و جوانان ستاد نماز جمعه خرم‌آباداصغر زینی‌وند، مسئول امور نوجوانان و جوانان ستاد نماز جمعه خرم‌آباد در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، با اشاره به اجرای طرح حفظ مجازی قرآن کریم در خرم‌آباد، گفت: به همت دفتر نماینده ولی ‎فقیه در لرستان و امور نوجوانان و جوانان ستاد نماز جمعه شهرستان خرم‌آباد طرح حفظ مجازی قرآن کریم در خرم‌آباد در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه این طرح حفظ قرآن کریم ویژه کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در دو بخش بانوان و آقایان در حال اجرا است، افزود: تاکنون بیش از 810 نفر در سنین مختلف در دو بخش بانوان و آقایان در این طرح قرآنی ثبت‌نام کرده‌اند.

زینی‌وند با بیان اینکه این طرح قرآنی در یک دوره پنج ساله اجرا می‎شود، ادامه داد: طرح حفظ مجازی قرآن کریم ستاد نمازجمعه خرم‎آباد از سال 1399 آغاز شده و تا سال 1404 ادامه دارد و در این دوره هزار نفر حافظ یک جزء تا 30 کل قرآن کریم خواهند شد.

مسئول امور نوجوانان و جوانان ستاد نماز جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه منصوره ویسکرمی اولین خروجی این طرح مجازی است که طی چهار سال موفق به حفظ کل قرآن کریم شده است، اظهار کرد: در این راستا طی ماه مبارک رمضان امسال با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان و جمعی از اعضای ستاد نمازجمعه خرم‎آباد و جامعه قرآنی لرستان از این بانوی حافظ کل قرآن کریم تجلیل شد.

وی گفت: در قالب این طرح مجازی قرآنی خانواده‌های قرآنی نیز شناسایی و از آنها تقدیر می‎شود که در این راستا خانواده قرآنی اسلام بلواسی که خود، همسر و فرزندانش همگی حافظ قرآن کریم هستند، طی مراسمی با حضور پیشکسوتان قرآنی و نماینده ولی فقیه در لرستان تجلیل شدند.

زینی‌وند با بیان اینکه علاقه‌مندان می‎توانند برای ثبت‌نام و یا دریافت اطلاعات بیشتر هر هفته روزهای جمعه از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ ظهر به محوطه مصلی الغدیر خرم‌آباد مراجعه کنند، ادامه داد: این طرح به صورت مجازی است و مربیان و اساتید حفظ قرآن با شرکت‌کنندگان تماس و آموزش‌های لازم برای حفظ قرآن را به آنها ارائه می‎دهند و برای رفع اشکال نیز روزهای جمعه به صورت حضوری یک کلاس آموزشی برای مخاطبان در مصلی الغدیر خرم‎آباد برگزار می‌شود.

مسئول امور نوجوانان و جوانان ستاد نماز جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه نیلوفر سپهوند، حسین‌علی قائدرحمت، سوسن سپهوند، حامد یعقوبی، سپیده جعفری و رحیمه افشون ازجمله مربیان و اساتیدی هستند که در این طرح قرآنی مشارکت دارند، گفت: در پایان هر سال نیز یک مسابقه حفظ قرآن ویژه شرکت‌کنندگان این طرح مجازی برگزار و از برگزیدگان آن طی مراسمی در نمازجمعه خرم‌آباد با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان تجلیل می‌شود.

انتهای پیام
captcha