رشادت‌های جبهه مقاومت، خروجی درس‌های دفاع مقدس است
کد خبر: 4212418
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۱
قنبری:

رشادت‌های جبهه مقاومت، خروجی درس‌های دفاع مقدس است

فرمانده لشکر عملیاتی 19 فجر رشادت‌های جبهه مقاومت در منطقه را خروجی درس‌های دفاع مقدس دانست و گفت: عملیات وعده صادق و تنبیه متجاوز نتیجه خون شهداست.

سردار سرتیپ دوم پاسدار ظهراب قنبری، فرمانده لشکر عملیاتی 19 فجربه گزارش ایکنا از فارس، سردار سرتیپ دوم پاسدار ظهراب قنبری، فرمانده لشکر عملیاتی 19 فجر شب گذشته، 6 اردیبهشت‌ماه در پیش کنگره یادواره 15 هزار شهید استان فارس در کازرون با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا خصوصاً شهدای گردان حضرت زینب(س) گفت: دلیرمردان گردان حضرت زینب(س) نقش مهمی در دفاع مقدس داشتند.

وی ادامه داد: عملیات سرنوشت‌ساز که فشار بر پیکر ارتش بعث عراق وارد کرد و باعث صدور قطعنامه شد، عملیات در شلمچه بود که توسط گردان حضرت زینب(س) و امثال آن انجام شد.

فرمانده لشکر 19 فجر با بیان اینکه دفاع مقدس ما برگرفته از درس تاسوعا و عاشورای حسینی است، رشادت‌های جبهه‌های مقاومت در منطقه را خروجی درس‌های دفاع مقدس دانست و افزود: عملیات وعده صادق و تنبیه متجاوز نتیجه خون شهداست و باید قدردان خون شهدا و خانواده‌های آنان و ایثارگران باشیم.

قنبری اضافه کرد: در 8 سال دفاع مقدس دشمنان می‌خواستند انقلاب را خاموش کنند که امام خمینی(ره) در این خصوص فرمودند ما در 8 سال دفاع مقدس انقلابمان را به جهانیان صادر کردیم.

بنا بر این گزارش، در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صباحی، امام جمعه کازرون با گرامیداشت یاد شهدا، نکاتی را درباره دوران دفاع مقدس یادآور شد و تعدادی از فرماندهان و یادگاران به جا مانده از این گردان حاج کاظم پدیدار، امین افشار، بازیار و ساجدی به خاطره‌گویی از رشادت‌های رزمندگان پرداختند. 

انتهای پیام
captcha