مسابقه کتابخوانی «همسر دوست داشتنی» در میناب برگزار می شود
کد خبر: 1329610
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۰
با رویکرد تحکیم بنیان خانواده؛

مسابقه کتابخوانی «همسر دوست داشتنی» در میناب برگزار می شود

گروه اجتماعی: رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان میناب گفت: مسابقه کتابخوانی کتاب همسر دوست داشتنی در میناب به صورت اینترنتی از 20آذرماه ویژه شهروندان میناب در حال برگزاری است.


به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از هرمزگان، علیرضا صبور، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان میناب امروز 11آبان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسابقه کتابخوانی کتاب همسر دوست داشتنی نوشته مهدی خدامیان آرانی با همکاری اداره زندانهای میناب و اداره کتابخانه های عمومی شهرستان از 20آذرماه برگزار می شود.



وی با بیان اینکه وعلاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت  booki.ir و تکمیل مشخصات در این مسابقه شرکت کنند، گفت: مسابقه همسر دوست داشتنی با موضوع تحکیم بنیان خانواده به صورت اینترنتی ویژه ساکنین شهرستان میناب برگزار می شود.



رئیس اداره کتابخانه های عمومی میناب بیان کرد: هرماه در کتابخانه های عمومی شهرستان مسابقات کتابخوانی ملی به صورت مکتوب و آنلاین برگزار می گردد و اعضاء طبق سلیقه و گروه سنی استقبال خوبی از این مسابقات می کنند.



صبور افزود: با توجه به بالا رفتن هزینه های کاغذ، طراحی و چاپ مسابقات مکتوب و همچنین مشکلات مربوط به توزیع و جمع آوری فرم مسابقات، در کتابخانه های عمومی بخش عمده ای از مسابقات به صورت اینترنتی برگزار می شود .



وی  اظهار کرد: سازو کار برگزاری مسابقات آنلاین به گونه ای است که اعضاء پس از ورود به سایت کتاب را دانلود کرده و پس از مطالعه  و پاسخ به سوالات تعداد پاسخ صحیح و غلط خود را مشاهده می کنند.

captcha