برگزاری کارگاه «تحکیم بنیان خانواده و پرورش عفت عمومی» در کرمانشاه
کد خبر: 1390751
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۳

برگزاری کارگاه «تحکیم بنیان خانواده و پرورش عفت عمومی» در کرمانشاه

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: کارگاه فرهنگی و دینی با عنوان «تحکیم بنیان خانواده و پرورش عفت عمومی» ویژه بانوان در کرمانشاه برگزار می‌شود.

فاطمه احمدی، مدیرمسئول مؤسسه نورالیقین کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، در رابطه با برگزاری این کارگاه آموزشی، گفت: کارگاه فرهنگی و دینی با عنوان «تحکیم بنیان خانواده و پرورش عفت عمومی» ویژه بانوان در کرمانشاه برگزار می‌شود و هریک از این جلسات به‌مدت سه ساعت به‌طول می‌انجامد.

وی اظهار کرد: تاکنون سه کارگاه با این مضمون ویژه مادرانی که دارای فرزند در مقطع پیش‌ از دبستان هستند، توسط مؤسسه قرآنی نورالیقین کرمانشاه برگزار شده است و در هریک از این کارگاه‌ها بیش از 60 نفر شرکت‌کننده حضور دارند.

احمدی با اشاره به این که دوره جدید این کارگاه‌ها از اردیبهشت‌ماه سال‌جاری برگزار می‌شود، عنوان کرد: شرکت‌کنندگان در این کارگاه‌ها که با حضور روانشناسان و اساتید دانشگاه برگزار می‌شود با شیوه‌های برقراری ارتباط و تعامل صحیح با فرزندان و همسر خود آشنا می‌شوند.

وی تصریح کرد: پاسخگویی به شبهات مربوط به مسائل حجاب و عفاف و آموزش مهارت‌های زندگی برای عموم بانوان شهرستان به تناسب جایگاه اجتماعی و فرهنگی آنها از جمله برنامه‌های این کارگاه‌های آموزشی است.

مدیرمسئول مؤسسه نورالیقین کرمانشاه خاطرنشان کرد: مؤسسه نورالیقین کرمانشاه در راستای تقویت بنیان خانواده تاکنون اقداماتی انجام داده و برنامه‌هایی نیز در نظر دارد که از جمله آنها می‌توان به ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد.

captcha