ارائه الگوی خانواده اسلامی به ۲۰۰۰ زوج جوان
کد خبر: 1452098
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۸
در طرح «شکوفایی عشق» صورت می‌گیرد؛

ارائه الگوی خانواده اسلامی به ۲۰۰۰ زوج جوان

گروه جامعه: طرح شکوفایی عشق با محوریت ارائه الگوی خانواده اسلامی به زوج‌های جوان از سوی اداره کل امور بانوان شهرداری تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، اداره‌کل امور بانوان معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران طرح شکوفایی عشق را با هدف ترویج الگوهای زندگی خانوادگی مبتنی بر آموزه‌های دینی در بین جوانان برگزار می‌کند.

این طرح تا پایان آبان‌ماه سال جاری، با حضور دو هزار زوج جوان که بیش از سه سال از زندگی مشترک آنان نگذشته است از سوی پنج منطقه هادی برگزار می‌شود.

منطقه پنج، زوج‌های جوان پهنه شمال غرب تهران، منطقه سه زوج‌های پهنه شمال شرق، منطقه 10 زوج‌های پهنه جنوب غرب، منطقه 14 زوج‌های پهنه جنوب شرق و منطقه هفت زوج‌های پهنه مرکزی تهران را زیر مجموعه خود قرار داده‌اند.

هر منطقه هادی ابتدا به برپایی یک همایش اقدام می‌کند و پس از آن آموزش‌های خود را در قالب شش کارگاه نیم روزه به زوج‌هایی که برای حضور در این طرح در خانه‌های تسنیم ثبت نام کرده‌اند ارائه می‌کنند.

این طرح با هدف ترویج اخلاق و احکام زندگی خانوادگی و مناسبات همسری به زوج‌های جوان و ارتقای دانش، آموزش و توانمندسازی زوج‌های جوان در زمینه آداب و مهارت‌های مدیریت زندگی خانوادگی بر اساس مؤلفه‌های اسلامی برگزار می‌شود.

captcha