بازدید از مؤسسات با هدف انتخاب مراکز قرآنی نمونه آغاز شد
کد خبر: 1471182
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۵
در استان یزد؛

بازدید از مؤسسات با هدف انتخاب مراکز قرآنی نمونه آغاز شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: بازدید از مؤسسات و خانه‌های قرآن شهری و روستایی استان یزد به منظور شناسایی مراکز نمونه از سوی اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی این استان آغاز شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین شایق، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان یزد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اعلام این خبر گفت:  بازدید از مؤسسات و خانه‌های قرآن استان یزد به صورت هفتگی به منظور ارتقای سطح کیفی آنها در دستور کار اتحادیه مؤسسات قرآنی این استان قرار دارد.

وی ادامه داد: اطلاع از امکانات و تجهیزات آموزشی و نحوه بررسی عملکرد و ارزیابی فعالیت‌های مؤسسات و خانه‌های قرآن شهری و روستایی از جمله اهداف این بازدیدها است.

شایق با اشاره به اینکه برخی از این بازدیدها با همراهی حجت‌الاسلام رضایی، مسئول دارالقرآن الکریم اداره‌کل تبلیغات اسلامی همراه است، عنوان کرد: این بازدید‌ها به طور مرتب انجام می‌گیرد بطوری که برخی از مؤسسات و خانه‌ها بیش از دوبار مورد ارزیابی و بازدید قرار می‌گیرند.

مدیر عامل اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان یزد تصریح کرد: همچنین از مزایای دیگر این بازدید‌ها  شناسایی مؤسسات و خانه‌های قرآنی نمونه جهت معرفی از سوی جامعه قرآنی استان یزد است.  

وی با اشاره به اینکه آخرین بازدید طی هفته گذشته از چند مؤسسه و خانه قرآن در روستای ومناطق دورافتاده استان چون ندوشن و سورک انجام گرفت، اضافه کرد: در این هفته در نظر داریم تا طی بازدید از مؤسسه‌ قرآنی امین در شهرستان اشکذر یزد که در حال ارتقاء از سطح دو به سطح یک است، نحوه عملکرد آن را مورد ارزیابی قرار دهیم.

captcha