رزمندگان تخریب لشکر ۲۱ امام رضا(ع) در مشهد به روایت خاطرات می پردازند
کد خبر: 2617597
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۱
همزمان با دهه آخر صفر؛

رزمندگان تخریب لشکر ۲۱ امام رضا(ع) در مشهد به روایت خاطرات می پردازند

گروه اجتماعی: رزمندگان تخریب لشکر ۲۱ امام رضا(ع) همزمان با دهه آخر صفر در هیأت رزمندگان اسلام مشهد به روایت خاطرات مرتبط با سیدالشهدا(ع) می‌پردازند.

یاسر رحمانی، مدیر جامعةالحسین(ع) هیئت رزمندگان اسلام مشهد در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، گفت: مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) در این هیئت از 21 آذرماه لغایت دوم دی ماه با حضور رزمندگان و عاشقان سرور شهیدان(ع) از ساعت 19:30 الی 22 برگزار می شود.

وی با اعلام اینکه این مراسم عزاداری با قرائت مجلسی قرآن توسط یکی از قاریان برجسته و بین المللی کشورمان به مدت نیم ساعت آغاز می شود، افزود: سپس یکی از رزمندگان تخریب لشکر 21 امام رضا(ع) به بیان خاطرات مرتبط جنگ و ایام محرم و عزاداری برای سیدالشهدا(ع) می پردازد و پس از آن زیارت عاشورا قرائت خواهد شد.

مدیر جامعة الحسین(ع) هیأت رزمندگان اسلام مشهد بیان کرد: ساعت 20:30 ایراد سخنرانی حجت الاسلام محمدمهدی ماندگاری، مسئول سابق نهاد رهبری در دانشگاه علم و صنعت و عضو هیئت امنای مؤسسه روایت سیره شهدا انجام می شود و از ساعت 21:15 نیز تا ساعت 22 مرثیه سرایی و عزاداری امام حسین(ع) پیش بینی شده است.

رحمانی به مداحان این مراسم اشاره و بیان کرد: در این برنامه 21 و 22 آذرماه کاظم غلامشاهی و 23 لغایت 26 آذرماه جعفر ملائکه به مرثیه سرایی اهل بیت(ع) می پردازند، عزاداری 27 آذرماه را امیر عارف بر عهده دارد و 28 آذرماه الی اول دی ماه نیز مهدی سروری و یاسر رحمانی عهده دار عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) هستند.

وی با اشاره به مراسم عزاداری روز شهادت امام رضا(ع) در این هئیت سخن گفت و ابراز کرد: مراسم این روز از ساعت 9 صبح با قرائت زیارت مخصوص علی بن موسی الرضا(ع) توسط علیرضا نجات حسینی آغاز می شود و در ادامه به ترتیب شعرخوانی توسط یکی از شاعران مشهدی، سخنرانی حجت الاسلام علیرضا پناهیان، استاد حوزه و دانشگاه، عزاداری سیدالشهدا(ع) توسط صادق آهنگران و همچنین اقامه نماز ظهر شهادت را خواهیم داشت.

مدیر جامعة الحسین(ع) هیأت رزمندگان اسلام مشهد در پایان یادآور شد: تمامی زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی می توانند جهت شرکت در این مراسم به نشانی خیابان مصلی نرسیده به مصلی 11 مراجعه کنند.

captcha