برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه ایلام
کد خبر: 3385135
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶

برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه ایلام

گروه اجتماعی: مدیرکل اوقاف ایلام از اجرای سوگواره بصیرت عاشورایی با ویژه برنامه‌های مختلف در بقاع و اماکن متبرکه این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از ایلام، حجت‌الاسلام‌ حسن شهیدی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام امروز، 21 مهر در جمع خبرنگاران رسانه‌های این استان، اظهار کرد: از اول ماه محرم امسال ویژه برنامه‌های مختلفی در قالب سوگواره بصیرت عاشورایی در سطح بقاع و اماکن متبرکه استان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه از فردا، 22 مهر 40 نفر از روحانیون اعزامی از قم وارد ایلام می‌شوند، گفت: این مبلغان در سطح بقاع متبرکه و مساجد و حسینیه‌های مناطق مختلف استان مستقر می‌شوند و به تبلیغ امور مذهبی می‌پردازند.
شهیدی با اشاره به اینکه هماهنگی‌های لازم در سطح بقاع متبرکه استان جهت برگزاری اجتماع بزرگ «لبیک یا حسین» انجام‌شده است، افزود: در روز دوم ماه محرم همایش شیرخوارگان در شهرستان ایلام در مسجد صاحب‌الزمان و در شهرستان‌ها در سطح بقاع متبرکه برگزار می‌شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام برگزاری همایشرهروان زینبی با حضور بانوان، خیمه‌های معرفت، برنامه ویژه کودکان و نوجوانان، مشاوره خانواده و پاسخگویی به مسائل شرعی از دیگر برنامه اوقاف در ایام محرم است، گفت: مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان، امام حسین(ع) در 30 بقعه متبرکه استان برپا می‌شود.

captcha