برنامه‌های محتوایی در اولویت فعالیت‌های هیئت‌های مذهبی قرار گیرد
کد خبر: 3390525
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶

برنامه‌های محتوایی در اولویت فعالیت‌های هیئت‌های مذهبی قرار گیرد

گروه اجتماعی: جانشین فرمانده سپاه بیجار گفت: هیئت‌های مذهبی باید برنامه‌ها و فعالیت‌های محتوایی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، حسن عسگری، جانشین فرمانده سپاه بیجار دیروز، مهرماه در همایش بصیرت عاشورایی که در سالن اجتماعات شهید رحمانی سپاه بیجار برگزار شد، ضمن تسلیت ایام عزاداری اباعبدالله الحسین(ع)،اظهار کرد: آنچه برای تمامی انسان ها نجات بخش بوده پذیرش ولایت اهل بیت(ع) است.
وی افزود: حتی غیرمسلمانان نیز محبت امام حسین(ع) را در دل دارند و بر جایگاه علمی اهل بیت واقف هستند اما آنچه باعث تمایز مسلمانان می شود معرفت واقعی از اهل بیت(ع) و امام حسین(ع) و هدف قیامش است.
جانشین فرمانده سپاه بیجار بیان کرد: اکنون پرچم راه و سیره اهل بیت و امام حسین(ع) بر دوش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نایب بر حق امام زمان (عج) است.
وی با اشاره به سخنی از امام علی (ع) اظهار کرد: اگر فردی با شناخت و معرفت خداوند و رسول او و اهل بیت (ع) از دنیا رود اجر و پاداشش کمتر از اجر شهادت نیست.
عسگری در این همایش با تأکید بر محتوایی بودن برنامه‌ها و فعالیت‌های هیئات مذهبی و احاطه کامل بر برنامه‌های مذهبی ماه محرم تأکید کرد و افزود: اجرای برنامه های محتوایی زمینه جذب هر چه بیشتر مخاطبان را فراهم می‌کند.
وی با اشاره به اینکه دشمنان نقاط قوت جهان اسلام را شناسایی کرده و یکی از آن نقاط قوت، هیئت‌های مذهبی و مراسم‌های عزاداری سرور و سالار شهیدان است، عنوان کرد: دشمنان در صدد هستند با رخنه شبهات در هیئت‌های مذهبی به اهداف شوم خود که همان از بین بردن ارزش‌های اسلامی است، دست یابند.
جانشین فرمانده سپاه بیجار انقلاب جمهوری اسلامی ایران را نمونه کوچکی از برکات تفکر حسینی و عاشورایی و محرم عنوان و یادآور شد: محرم و صفر والاترین ارزش در اسلام و جهان تشییع بوده که دشمن در پی نابودی آن است.

captcha