اعزام بیش از ۴۰۰ نفر از دانشجویان استان مرکزی به مراسم اربعین حسینی
کد خبر: 3458627
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸

اعزام بیش از ۴۰۰ نفر از دانشجویان استان مرکزی به مراسم اربعین حسینی

گروه اجتماعی : دبیر شورای عمره و عتبات دانشجویی استان مرکزی از حضور بیش از ۴۰۰ نفر از دانشجویان دانشگاه‌های استان مرکزی در مراسم اربعین حسینی خبر داد.

علی صالحیان، دبیر شورای عمره و عتبات دانشجویی استان مرکزی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت:  با همت بسیج دانشجویی و شورای عمره و عتبات دانشجویی استان مرکزی اعزام بیش از 400 نفر از دانشجویان و دانشگاهیان استان مرکزی در قالب کاروان‌های پیاده روی نجف تا کربلا به عراق  امکان پذیر شد.

وی ادامه داد: حضور بی‌ریا و عاشقانه دانشجویان در کربلای معلی برای هر چه باشکوه‌تر شدن مراسم اربعین حسینی است،  امسال نیز همچون سال‌های گذشته حضور میلیونی مردم نشان دهنده وحدت امت اسلامی و پاسداری از ارزش‌های امام حسین(ع) خواهد بود.

صالحیان بیان کرد: بیش از 400 نفر از دانشجویان دانشگاه‌های استان مرکزی  در این مراسم معنوی شرکت کردند که با هماهنگی‌های انجام شده توسط این شورا  370 مجوز خروج از کشور بدون ضمانت جهت تسهیل در امر زیارت صادر شده است .

صالحیان اضافه کرد: دانشجویان بر اساس برنامه‌ریزی‌های بعمل آمده در سوم آذر ماه توسط این کاروان دانشجویی به سمت سرزمین کربلا حرکت کردند که پس از برگزاری مراسم و پیاده‌روی از نجف اشرف به سمت کربلا در 13 آذر ماه به سمت ایران باز خواهند گشت.

captcha