اعدام آیت‌الله النمر موج بیداری اسلامی را به‌دنبال دارد
کد خبر: 3465039
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۳
رنجبرماهانی:

اعدام آیت‌الله النمر موج بیداری اسلامی را به‌دنبال دارد

گروه سیاسی: امام‌جمعه ریگان گفت: اعدام آیت‌الله النمر هم موج بیداری اسلامی و هم آتش آشوب و اعتراضات در عربستان را به‌دنبال دارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین علی رنجبرماهانی، امام‌جمعه ریگان دیروز، 15 دی‌ماه در مراسم بزرگداشت آیت‌الله النمر با محکوم کردن اعدام آیت‌الله النمر توسط رژیم آل‌سعود گفت: قرآن می‌فرماید، کسی که مظلومی را به ناحق بکشد، خداوند متعال برای خونخواهی وارثانش را مسلط می‌گرداند تا انتقام خون مظلوم گرفته‌شود.
وی بیان کرد: آیت‌الله النمر از عالمان مظلومی است که امت اسلام وارث خون وی است و برای انتقام درس عبرتی به رژیم آل‌سعود خواهند داد که در تاریخ عربستان ثبت شود.
رنجبرماهانی تصریح کرد: هنوز قلب امت اسلام از جنایت حادثه منا تسکین پیدا نکرده‌است که بار دیگر با شهادت این عالم مجاهد و عدالت‌خواه جریحه‌دار شد.
وی اظهار کرد: این خیانت بزرگ هم موج بیداری اسلامی و هم آتش آشوب و اعتراضات در عربستان را به‌دنبال دارد.
امام‌جمعه ریگان خاطرنشان کرد: این جنایت قطعا با چراغ سبز آمریکا و صهیونیسم صورت گرفته‌است و آل‌ سعود باید بداند، تفکر و راه این شهید زنده ادامه دارد و نابودی همیشگی از آن آل سعود است و در جهان اسلام مانند آیت‌الله النمرها فراوان هستند.
captcha