برگزاری نخستین جلسه مؤسسات و خانه‌های قرآن شهرستان برخوار
کد خبر: 3470741
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴

برگزاری نخستین جلسه مؤسسات و خانه‌های قرآن شهرستان برخوار

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: نخستین جلسه مؤسسات و خانه‌های قرآن شهرستان برخوار اصفهان به همت اتحادیه و با حضور مسئولین ارشاد و اوقاف در مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت شهرستان برخوار برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، نخستین جلسه مؤسسات و خانه‌های قرآن شهرستان برخوار اصفهان به همت اتحادیه مؤسسات قرآنی ـ مردمی استان اصفهان و با حضور مسئولین ارشاد و اوقاف در سالن مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت شهرستان برخوار  برگزار شد.
در این جلسه خاکساری‌هرندی، مدیرعامل اتحادیه ضمن ابراز خرسندی از برگزاری جلسه هم‌اندیشی مؤسسات و خانه‌های قرآنی و اینکه این فرصت پدید آمده تا از نزدیک در جریان فعالیت‌ها و مشکلات مراکز قرآنی قرار گیریم، گزارشی از فعالیت‌های اتحادیه و برنامه‌های پیش ‌و ارائه کرد و خواستار همکاری و همدلی بیشتر مراکز قرآنی در این خصوص شد.
در ادامه مدیران تمامی مؤسسات و خانه‌های قرآنی ضمن بیان گوشه‌ای از فعالیت‌های خود، مشکلات و پیشنهادات خود را بیان کردند و خواستار تداوم این جلسات شدند. سپس معاون قرآن و عترت اداره‌کل ارشاد اسلامی و مسئولین ادارات اوقاف و ارشاد اسلامی شهرستان برخوار و همچنین مدیرعامل مجمع خیران قرآنی، نظرات و برنامه‌های خود را تشریح  کرد، همچنین از سوی اداره‌کل ارشاد اسلامی استان اصفهان به تمامی مؤسسات و خانه‌های قرآنی حاضر در جلسه قول حمایتی داده شد.
در پایان جلسه با رأی‌گیری کتبی اعضا جعفری، مدیرعامل مؤسسه مهر ولایت شهرستان برخوار به‌عنوان نماینده مؤسسات و خانه‌های قرآن و مراکز قرآنی شهرستان برخوار انتخاب شد تا به‌عنوان رابط اتحادیه با مراکز قرآنی شهرستان برخوار اقدامات بعدی را انجام دهد.
گفتنی است؛ این جلسه در نوع خود ویژه شهرستان برخوار برای اولین بار تشکیل شده است.
captcha