بیانیه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل به مناسبت 22بهمن
کد خبر: 3474515
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵

بیانیه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل به مناسبت 22بهمن

گروه اجتماعی: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت یوم ا...22 بهمن و فرا رسیدن سی‌وهفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ابراز امیدواری کرد: الهام‌گیری از انقلاب اسلامی ایران زمینه اهتزاز پرچم اسلام در تمام گیتی را فراهم سازد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل،به نقل از روابط‌عمومي اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل، متن اين بيانيه به این شرح است: انقلاب اسلامي ايران، انفجار نور در جهان ظلماني جهانخواران و مستکبران عالم بود. ملت خداجو، عدالت‌خواه، استقلال‌طلب و استكبار ستيز ايران اسلامي در اين انقلاب شكوهمند، با لبيك به مقتدا و رهبر خويش، كاخ ستم و جور وابسته به اجانب را درهم شكسته و حكومتي بر پايه احكام اسلامي و رهبري ولايت مطلقه فقيه را بنا نهاد.
پيروزي اين انقلاب بزرگ با طرحي نو و مستقل در برابر الگوهاي شيطاني غرب و شرق، نمي‌توانست براي استكبار جهاني قابل تحمل باشد از اين رو دشمنان اسلام و قرآن با تحميل جنگ و انواع ترفندها، توطئه‌ها و فتنه‌ها، كوشيدند اين نظام مردمي و الهي را تضعيف كنند.
 با اين حال رهبري هوشمندانه حضرت امام خميني(ره) و خلف صالحش حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي(مدظله‌العالي) و حضور آگاهانه و با بصيرت ملت نستوه ايران در صحنه موجب گرديد شجره طيبه انقلاب اسلامي هر سال تناورتر و ثمرات فرهنگي، علمي، فني و اقتصادي آن پربارتر گردد.
اكنون انقلاب اسلامي، در حالي وارد سي ‌و هفتمین سال پيروزي خود مي‌شود كه وعده الهي حضرت امام(ره) مبني بر پيروزي ملت‌هاي مظلوم و مستضعف بر دولتمردان مستبد، مرتجع و وابسته خود در حال تحقق مي‌باشد.
اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل ضمن گراميداشت ياد و خاطره حضرت امام خميني(ره) و شهداي گرانقدر ملت مسلمان ايران، آحاد ملت را به حضور گسترده در راهپيمائي يوم‌ ا...22بهمن و تجديد بيعت با مقام معظم رهبري فرا ‌خوانده و اميدوار است الهام بخشي انقلاب حق طلبانه ملت ايران در حماسه 22 بهمن، عزم ملت‌هاي مظلوم و مستضعف جهان را براي اهتزاز پرچم اسلام در سراسر گيتي جزم‌تر سازد.

captcha