۱۲فروردین؛ تجلی عزمی راسخ درتعیین سرنوشت کشور
کد خبر: 3484810
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴

۱۲فروردین؛ تجلی عزمی راسخ درتعیین سرنوشت کشور

گروه سیاسی: یوم‌الله ۱۲ فروردین، تجلی واقعی اراده و عزم راسخ در تعیین سرنوشت کشور و نظام و نشان از روحیه استقلال‌طلبی و آزادیخواهی ملت بزرگ و رشید ایران اسلامی است که با رأی اکثریت قاطع مردم (98.2 درصد) در رفراندومی ملی بروز و ظهور یافت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، مرکز رسیدگی به امور مساجد استان خراسان بیانیه‌ای را به مناسبت سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی صادر کرده است.
متن کامل بیانیه به شرح زیر است:
فروردین یادآور خاطره حماسه بزرگ ملت ایران در استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و روز تجلی مشارکت و همدلی آحاد مردم در تعیین سرنوشت خویش است.
در یوم‌الله دوازدهم فروردین، انقلاب اسلامی تثبیت شد و شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی تحقق یافت و خون‌بهای شهدای عزیز از پانزدهم خرداد ۴۲ تا شهدای ۱۷ شهریور ۵۷ به بار نشست و پرچم حکومت عدل اسلامی و وعده خداوند متعال در نصرت مظلومان و ستمدیدگان و سرنگونی جباران و مستبدان برقرار شد.
یوم‌الله ۱۲ فروردین، تجلی واقعی اراده و عزم راسخ در تعیین سرنوشت کشور و نظام و نشان از روحیه استقلال‌طلبی و آزادیخواهی ملت بزرگ و رشید ایران اسلامی است که با رأی اکثریت قاطع مردم (98.2 درصد) در رفراندومی ملی بروز و ظهور یافت.
۱۲ فروردین یادآور تحقق شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و بیانگر این واقعیت است که ‏مردم مبارز ایران، ملتی عدالت‌خواه و آزادی‌طلب هستند و هرگز اجازه دخالت در تعیین سرنوشت خود را به ‏بیگانگان نمی‌دهند.
این روز پربرکت سرآغازی بر حیات واقعی اسلام در عصر دنیامدارانِ زرپرستِ ‏زورمدار است که از معنویت و روحانیت گسسته و سعادت خود را در پیروی از امیال و آرزوهای ‏مادی و غیر انسانی جستجو می‌کنند؛ مرکز رسیدگی به امور مساجد استان خراسان، فرا رسیدن یوم‌الله ۱۲ فروردین، سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به مردم شریف و انقلابی استان تبریک و تهنیت عرض می‌کند.
بی‌شک ملت رشید ایران اسلامی در سال جاری که به تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری «مدظله‌العالی» به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل» مزین شده است، می‌کوشد تا با عزم راسخ ملی و بهره گیری از رهنمودهای مقام عظمای ولایت و تمسک به خاندان پاک عصمت و طهارت، در جهت اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به سمت فتح قله‌های پیشرفت و عدالت و تحقق منویات رهبری عظیم‌الشأن برای «اقتصاد مقاومتی»، «اقتدار و عزت منطقه‌ای و بین‌المللی»، و «همدلی دولت وملت» و «ایمان و معنویت» حرکت کرده و جهان را مات و مبهوت عظمت اراده راسخ و پولادین خویش کند.
captcha