بقاع متبركه آباده میزبان سوگواران «بصیرت عاشورایی» می‌شوند
کد خبر: 3533924
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱

بقاع متبركه آباده میزبان سوگواران «بصیرت عاشورایی» می‌شوند

گروه اجتماعی: ویژه برنامه سوگواره «بصیرت عاشورایی» همزمان با دهه اول ماه محرم از روز 12 مهرماه در بقاع متبرکه شهرستان آباده برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، مرتضی رنجبر، رئیس اداره اوقاف شهرستان آباده امروز، 7 مهرماه با اشاره به فرا رسیدن ایام محرم گفت: ویژه برنامه سوگواره «بصیرت عاشورایی» همزمان با دهه اول ماه محرم از روز 12 مهرماه در بقاع متبرکه شهرستان آباده برگزار می‌شود.
وی افزود: مراسم سوگواره بصیرت عاشورایی در امامزادگان احمد و جعفر(ع)  در ساعت 15 بعدازظهر با سخنرانی حاج اسماعیلیان و عطائی برگزار خواهد شد و کربلایی محمدرضا ایزدی و کریمی مداحان این مراسم خواهند بود.
رنجبر با بیان اینکه این مراسم در امامزادگان سیدعلی(ع)، سید محمد(ع) و شهدای خرمی برگزار می‌شود، گفت: این مراسم با حضور مداحان قناعتی و نعمت‌الهی برگزار می‌شود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه آباده اظهار كرد: در این مراسم‌ها از محل موقوفات حاج تقی و عبدالله ابن حاجی محمد اسماعیل و از محل نذورات مردمی عزاداران سیدالشهدا اطعام خواهند شد.
وی همچنین به برگزاری مراسم «لبیک یا حسین(ع)» در این شهرستان اشاره كرد و گفت: مراسم «لبیک یا حسین(ع)» در امامزادگان احمد و جعفر(ع) در روز 13 مهر در ساعت 17:30 با سخنرانی حاج عباس اسماعیلیان و مداحی کربلایی محمد نعمت‌الهی برگزار می‌شود كه در آن‌ها سوگواران از محل نذورات مردمی اطعام خواهند شد.
captcha