برگزاری «سوگواره بصیرت عاشورایی» در یزد
کد خبر: 3535363
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲

برگزاری «سوگواره بصیرت عاشورایی» در یزد

گروه اجتماعی: مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد از برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی در 53 بقعه متبرکه و ‏امامزاده استان خبر داد.‏

حجت‌الاسلام حسین زارع‌زاده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد اظهار کرد: ویژه برنامه سوگواره بصیرت عاشورایی تا سیزدهم ماه محرم در 53 بقعه متبرکه استان برگزار خوهد شد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد با اشاره به حضور مبلغان اعزامی از حوزه علمیه قم در این طرح افزود:  19 نفر از مبلغینی که دوره‌های تخصصی حوزه علمیه قم را در سطوح ارشد و دکتری گذرانده‌اند در راستای برپایی 13 خیمه معرفت برای تبلیغ چهره به چهره و مشاوره دینی در امامزادگان استقرار خواهند داشت.
وی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های تبلیغی مبلغان اعزامی از حوزه علمیه قم، روحانیون با حضور در 15 مدرسه و به صورت کلاس به کلاس به تبیین و ترویج معارف دینی و ارتقای سطح معرفتی دانش آموزان خواهند پرداخت.
حجت‌الاسلام زارع‌زاده همچنین با اشاره به وجود موقوفات روضه خوانی حضرت سید الشهدا (ع) تاکید کرد: اجرای نیات واقفان خیراندیش یکی از اصلی‌ترین رسالت‌های این اداره در ماه محرم و ضفر است.
captcha