ویژه برنامه‌های بصیرت عاشورایی درامامزادگان البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 3535943
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱

ویژه برنامه‌های بصیرت عاشورایی درامامزادگان البرز برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز از برگزاری ویژه برنامه‌های بصیرت عاشورایی در امامزادگان و بقاع متبرکه این استان در ایام محرم خبر داد.

حجت الاسلام هادی شفيع‌زاده، معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز، در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز،  ضمن تسلیت به مناسبت ایام عزاداری سید وسالار شهیدان اباعبدا...الحسین، اظهارکرد: در راستای برگزاری مراسم عزاداری امام حسین (ع) ستاد بصیرت عاشورایی جهت بهره برداری از ظرفیت ماه محرم و صفر در این استان تشکیل شد.
 وی افزود: در این خصوص دستورالعمل بصیرت عاشورایی در اختیار هیئت امنا و مدیران مراکز فرهنگی قرآنی قرار گرفته و ضمن تشکیل جلسات توجیهی هماهنگی لازم جهت اجرای هرچه بهتر برنامه انجام شده است .
 این مسئول بیان کرد: با توجه به استقبال گسترده بانوان از برنامه‌های ماه محرم به گونه ای برنامه‌ریزی شده که جلسات اختصاصی بانوان در بقاع متبرکه با کیفیت و محتوای مطلوب اجرا می‌شود.
 شفيع‌زاده تصریح کرد: در ایام محرم نمایشگاه‌های فرهنگی خصوصا عرضه محصولات فرهنگی در حاشیه برنامه‌های بصیرت عاشورایی در بقاع متبرکه برگزار خواهد شد .
 معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز یادآورشد :اقدامات لازم جهت برپایی خیمه‌های معرفت نیز در ایام محرم انجام می‌شود.

captcha