اعزام 20 نفر از اوقاف کهگیلویه و بویرحمد به مسابقات قرآن گیلان
کد خبر: 3538390
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳

اعزام 20 نفر از اوقاف کهگیلویه و بویرحمد به مسابقات قرآن گیلان

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف کهگیلویه و بویراحمد از اعزام 20 نفر از اوقاف کهگیلویه و بویرحمد به سی و نهمین مسابقات قرآن اوقاف در زیباکنار گیلان خبر داد.

سیدرضا منصوری، معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، از اعزام 20 نفر از قرآن‌آموزان و عوامل اجرایی اوقاف کهگیلویه و بویرحمد در چهار گروه به سی و نهمین دوره مسابقات قرآنی مرحله کشوری در زیباکنار گیلان خبر داد.
وی با اشاره به اینکه این مسابقات در 10 بخش حفظ، قرائت، ترتیل، اذان، دعاخوانی، هم‌سرایی و هم‌خوانی، مفاهیم و.. برگزار می‌شود، افزود: مسابقات سراسری قرآن از روز گذشته،25 مهرماه شروع شده و تا 6 آبان‌ماه ادامه دارد.
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در ادامه اظهارات خویش بیان کرد: طی 10 روزه ماه محرم 7 مورد محفل انس با قرآن برگزار شده است.
منصوری از کسب رتبه برتر اوقاف این استان در طرح بصیرت عاشورایی در سطح کشور خبر داد و یادآور شد: ستاد قرارگاه مرکزی ستاد بصیرت عاشورایی اوقاف کشور از اوقاف استان تقدیر و تشکر کرد.
captcha