مراسم سوگواره «بصیرت عاشورایی» در قائم‌شهر برگزار شد
کد خبر: 3538766
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۶
از سوی مؤسسه گنجینه نور؛

مراسم سوگواره «بصیرت عاشورایی» در قائم‌شهر برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مراسم سوگواره «بصیرت عاشورایی» شام‌گاه، 26 مهرماه در شهرستان قائم‌شهر برگزار شد.

صفا رنجبر، مدیرعامل مؤسسه قرآنی، فرهنگی گنجینه نور شهرستان قائم‌شهر در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، از برگزاری مراسم سوگواره «بصیرت عاشورایی» در این شهرستان خبر داد.

مدیرعامل مؤسسه قرآنی، فرهنگی گنجینه نور شهرستان قائم‌شهر همچنین، در ادامه افزود: این مراسم به مناسبت شب هفتم سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) شام‌گاه گذشته، 26 مهرماه با حضور خیل عزاداران و سوگواران حسینی در شهرستان قائم‌شهر برگزار شد.

وی در ادامه تصریح کرد: در این مراسم معنوی حجت‌الاسلام و المسلمین رضائی‌راد،‌ از اعضای هیئت‌امنای بنیاد قرآن و معارف اسلامی به سخنرانی در رابطه با مسائل مربوط به فرهنگ عاشورایی از منظر قرآن کریم پرداخت و در ادامه نیز سیدمحمد حسینی، مداح اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به مداحی و نوحه‌سرایی همراه با قرائت زیارت عاشورا پرداخت.

مدیرعامل مؤسسه قرآنی، فرهنگی گنجینه نور شهرستان قائم‌شهر در ادامه با بیان اینکه حجت‌الاسلام و المسلیمین ولی‌نژاد، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان قائم‌شهر نیز دیگر سخنران این مراسم معنوی بود، ادامه داد: این مراسم معنوی به همت مؤسسه گنجینه نور شهرستان قائم‌شهر و با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان و نیز مرکز قرآنی آستان مقدس یوسف رضا(ع) قائم‌شهر در این آستا مقدس برگزار شد.

رنجبر در پایان تصریح کرد: مراسم نوحه‌سرایی و عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفای ایشان طی ده‌های اول تا سوم ماه محرم با حضور عزاداران و سوگواران حسینی در مناطق مختلف شهرستان قائم‌شهر برگزار می‌شود.

captcha