«بصیرت عاشورایی» كودكان و نوجوانان آباده آزموده می‌شود
کد خبر: 3538844
تاریخ انتشار : ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸

«بصیرت عاشورایی» كودكان و نوجوانان آباده آزموده می‌شود

گروه اجتماعی: چهارمین مسابقه فرهنگی «بصیرت عاشورایی» ویژه کودکان و نوجوانان در امامزادگان احمد و جعفر(ع) شهرستان بهمن آباده برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، مرتضی كریمی، مدیر کانون فرهنگی ـ مذهبی امامزادگان احمد و جعفر(ع) شهر بهمن آباده امروز، 27 مهرماه در جمع خبرنگاران بیان کرد: چهارمین دوره مسابقه فرهنگی بصیرت عاشورا ویژه کودکان و نوجوانان در شهرستان بهمن آباده برگزار می‌شود و علاقه‌مندان کلیه شهرستان‌های همجوار می‌توانند در این مسابقه شرکت كنند.
وی افزود: شركت‌كنندگان در این مسابقه می‌توانند آثار خود را در قالب نقاشی، خطاطی، عکاسی و طراحی، شعر و دلنوشته ارسال كنند.
كریمی در خصوص ارسال آثار نیز گفت:‌ متقاضیان باید آثار خود را تا پایان ماه صفر از  طریق ارسال به  مرکز دفتر امامزادگان احمد و جعفر (ع) شهر بهمن، واحد فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان آباده و کتابخانه امام خمینی(ره) شهر بهمن و یا ارسال به پست الکترونیکی emamzadegan.aj@gmail.com اقدام كنند.
وی با بیان اینکه کلیه کودکان و نوجوانان دانش‌آموز می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند، افزود: آثار تمام شرکت‌کنندگان با ذکر اسامی آن‌ها در وب سایت امامزادگان احمد و جعفر(ع) به نمایش عموم گذاشته می‌شود و به آثار منتخب به قید قرعه جوایزی اهدا خواهد شد.
كریمی همچنین افزود: مراسم قرعه‌کشی چهارمین مسابقه فرهنگی بصیرت عاشورا و اهداء جوائز همزمان با جشن هفدهم ربیع‌الاول مصادف با میلاد حضرت رسول(ص) در محل امامزادگان احمد و جعفر(ع) برگزار خواهد شد.
مدیر کانون فرهنگی ـ مذهبی امامزادگان احمد و جعفر(ع) شهر بهمن آباده در پایان از والدین و آموزگاران برای تشویق فرزندان و دانش‌آموزان جهت شرکت در این مسابقه دعوت به همکاری کرد.
captcha