مبلغان بر روی حوزه انقلابی سرمایه گذاری کنند
کد خبر: 3566927
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱
معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه علمیه خواهران:

مبلغان بر روی حوزه انقلابی سرمایه گذاری کنند

گروه معارف: معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران کشور گفت: دشمن درصدد است تا روحیه انقلابی جامعه ما را خدشه دار کند، بنابراین طلاب و مبلغان باید بر روی اسلام و حوزه انقلابی سرمایه گذاری جدی کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام و المسلمین رضا اسکندری، معاون فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران کشور، ظهر امروز، چهارشنبه، 6 بهمن ماه، در دوره آموزشی «تربیت و تعالی اساتید بسیجی» که در سالن همایش های مجتمع فرهنگی و اقامتی امامت در مشهد برگزار شد، گفت: در حوزه علمیه خواهران، 511 مدرسه داریم که خواهران انقلابی و معنوی در این مدارس تلاش می کنند و این ظرفیت را باید در این مجموعه فعال کرد.
وی افزود: موضوع حجاب، بصیرت سیاسی، سبک زندگی و خانواده، سه موضوع اساسی در مسائل تبلیغی معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خواهران در سطح کشور است.
وی با اشاره به اینکه ما 160 هزار خواهر حوزوی داریم که اگر همه در حوزه، دانشگاه و در بین مردم بسیج شوند و به تبلیغ بپردازند از منکرات در جامعه کاسته می شود، گفت: با این کار، از تعداد گروه ها و نحله هایی که گاهی شاهد هستیم در حوزه و دانشگاه شکل می گیرند، کاسته و کارشان خنثی می شود.
حجت الاسلام و المسلمین اسکندری با بیان اینکه محتوا یکی از ارکان تبلیغ است، افزود: حوزه علمیه، در تبلیغ مسئله فرهنگ و سبک زندگی اسلامی، با تاکیدی که به تحکیم خانواده در بین بانوان و دختران دارد، در حوزه سنتی، مجازی، مکتوب و حتی رسانه ملی  ظرفیت ارزشمندی دارد.
معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران کشور با بیان اینکه ما باید ببینیم دشمن بر چه موضوعاتی سرمایه گذاری کرده که جامعه ما را از درون تهی کند و به سمت آلودگی های اخلاقی بکشاند، تصریح کرد: دشمن درصدد است تا روحیه انقلابی جامعه ما را خدشه دار کند، بنابراین ما باید بر روی اسلام و حوزه انقلابی سرمایه گذاری جدی کنیم.
حجت الاسلام و المسلمین اسکندری با اشاره به برنامه و اهداف حوزه‌های علمیه خواهران، اظهار کرد: با توجه به توسعه و گسترش حوزه‌های علمیه در سراسر کشور، مهم‌ترین برنامه‌ای که برای خواهران پیش‌بینی شده، ترویج و تبلیغ سبک زندگی اسلامی با رویکرد تحکیم خانواده است.
وی تصریح کرد: دشمن به دنبال خدشه وارد کردن به تحکیم خانواده است، تفکرهای آلوده ای که اساس خانواده را متلاشی می کند به شدت در فضای مجازی در حال انتشار است لذا ما باید تحکیم خانواده را در اصل کارهای خود قرار دهیم.
captcha