رها شدن 300 مسجد نیمه کاره در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3575625
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۵

رها شدن 300 مسجد نیمه کاره در کهگیلویه و بویراحمد

گروه معارف: مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از نیمه کاره رها شدن 300 مسجد در استان خبر داد و عنوان کرد: از مجموع 800 مسجد در استان 210 مسجد امام جماعت دارند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام حمید برازش، مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه 800 مسجد در سطح استان وجود دارد، اظهار کرد: این مساجد نیازمند تجهیز به سیستم‌های صوتی، گرمایشی و خنک‌کننده هستند.
وی  از فعالیت 11 مؤسسه قرآنی در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: 10 مؤسسه جدید نیز در مرحله ثبت است و 400 حافظ قرآنی بالای 5 جزء در این مؤسسات به یادگیری قرآن می‌پردازند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه 76 باب خانه عالم در استان نیازمند تعمیر و بازسازی هستند، افزود: 500 خانه قرآنی در سطح استان وجود دارد که به شکل سنتی اداره می‌شوند که این واحدها نیازمند تجهیز هستند.
حجت‌الاسلام  برازش از نیمه کاره رها شدن 300 مسجد در استان خبر داد و ابراز کرد: از مجموعه 800 مسجد در استان 210 مسجد امام جماعت دارند.
وی با اشاره به اینکه روستاهای بالای 100 خانوار در استان نیازمند خانه عالم هستند، اضافه کرد: 40 روستا در استان نیازمند خانه عالم هستند که باید این تعداد در روستاها احداث شود.
captcha