۳۶ نفر در طرح حفظ مجازی قرآن خراسان جنوبی ثبت نام کردند
کد خبر: 3611455
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۴

۳۶ نفر در طرح حفظ مجازی قرآن خراسان جنوبی ثبت نام کردند

گروه فعالیت‌های قرآنی: معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی گفت: از ابتدای برپایی نمایشگاه قرآن در خراسان‌جنوبی تا آخرین روز ۳۶ نفر در مرکز آموزش مجازی قرآن‌کریم استان ثبت‌نام کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام محسن مومنی‌مقدم معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی گفت: ماه مبارک رمضان بهار قرآن است و نمایشگاه قرآن هرساله در این ماه عزیز برپا می‌شود.

وی افزود: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی نیز در این نمایشگاه با برپایی یک غرفه اقدام به ثبت‌نام طرح‌های قرآنی نموده است.

معاون فرهنگی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی بیان کرد: این اداره‌کل بر اساس رسالت تربیت حافظان قرآن کریم، در غرفه نمایشگاه قرآن اقدام به ثبت نام آموزش رایگان حفظ قرآن به صورت مجازی کرد.

مومنی ادامه داد: در این طرح افراد متقاضی پس از ثبت‌نام بر اساس برنامه‌ای که از سوی مرکز حفظ مجازی قرآن به آنان داده می‌شود، به حفظ آیات الهی می‌پردازند.

وی یادآور شد: از ابتدای برپایی نمایشگاه قرآن در خراسان جنوبی تا آخرین روز نمایشگاه، 36 نفر در مرکز آموزش مجازی قرآن کریم خراسانجنوبی ثبت‌نام کردند.

captcha