«درس معلم گر بود زمزمه محبتی....»
کد خبر: 3622162
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸
پای صحبت‌های نفر نخست مسابقات قرآن وزارت بهداشت:

«درس معلم گر بود زمزمه محبتی....»

گروه فعالیت‌های قرآنی: یوسف قنبری، نفر نخست بیست و دومین مسابقات قرآن و عترت وزارت بهداشت در خاطراتش تلاوت زیبا و حسن خلق یکی از معلمان عربی و قرآن خود را مهمترین عامل علاقه‌مندی برای حضور در کلاس‌های قرآنی از دوره نوجوانی عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، یوسف قنبری، از قاریان جوان و با استعداد زنجان است که در پرونده قرآنی خود افتخارات فراوانی دارد و به تازگی نیز رتبه نخست قرائت تحقیق بخش کارکنان در بیست و دومین دور از مسابقات قرآن و عترت وزارت بهداشت را از آن خود کرد.

قنبری متولد سال ۶۵ در خانواده‌ای قرآنی است. خودش می‌گوید اولین آشنایی‌اش با صوت قرآن از همان دوران کودکی و توسط پدرش بود که هر روز بعد از نماز و با صدایی خوش، آیات نورانی وحی را تلاوت می‌کرد.

این قاری جوان ادامه داد: پدرم الگوی خوبی در زندگی‌ام است و باعث شد از همان دوران کودکی علاقه برای حضور در کلاس‌های قرآنی داشته باشم و در مدرسه هم در همین زمینه فعالیت داشتم و در دوران راهنمایی در همه مسابقات قرآنی که در آموزشگاه برگزار می‌شد شرکت و معمولا موفق به کسب مقام می‌شدم که همین مساله نیز انگیزه‌ای مضاعف برایم می‌شد.

قنبری تصریح کرد: در همان دوران، آقای عزیزی معلم عربی و قرآن خوبی داشتیم که علاوه بر صدای عالی، اخلاق بسیار خوبی در کلاس داشتند و می‌توانم بگویم که ایشان نقش بسیار مهمی در ایجاد انگیزه و علاقه برای پیگیری و فراگیری قرآن در من داشتند.

این قاری که در حال حاضر در کسوت مربی قرآنی نیز فعالیت دارد، گفت: در کنار اینکه هنوز هم از آموختن خود را بی‌نیاز نمی‌دانم در کنار این مساله نیز اهتمام به آموزش دارم و درسطوح عمومی و تخصصی تلاش دارم آنچه آموخته‌ام را آموزش دهم.

قنبری با تاکید بر اینکه اعتقاد دارم آموزش و انتقال آموخته‌ها به علاقه‌مندان پرداخت زکات علم است، گفت: آینده‌ای که برای خودم در نظر گرفته‌ام فعالیت در رابطه با آموزش است و حضور در مسابقات را فرصتی برای محک زدن دانش می‌دانم و قطعا کسب مقام در رقابت‌ها باید توام با عمل به آیات نورانی وحی باشد.

یادآور میشود یوسف قنبری، کارمند معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی زنجان که طی ماه مبارک سال جاری به‌عنوان سفیر قرآنی در عراق و عتبات عالیات مبادرت به فعالیت‌های قرآنی کرد، برادر بزرگتر علی قنبری از قراء توانمند و جوان زنجان است و جلسه هفتگی عمومی این قاری توانمند روزهای دوشنبه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ برای علاقه‌مندان در دارالقرآن زنجان برگزار می‌شود.

«درس معلم گر بود زمزمه محبتی....»

«درس معلم گر بود زمزمه محبتی....»

«درس معلم گر بود زمزمه محبتی....»

«درس معلم گر بود زمزمه محبتی....»

«درس معلم گر بود زمزمه محبتی....»
captcha