انعقاد تفاهم‌نامه بسیج علمی پژوهشی و اداره‌کل فنی حرفه‌ای البرز
کد خبر: 3634483
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳

انعقاد تفاهم‌نامه بسیج علمی پژوهشی و اداره‌کل فنی حرفه‌ای البرز

گروه فرهنگی: تفاهم‌نامه همکاری علمی، فناوری و آموزشی بین سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری و اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز به منظور ارتقای سطح علمی منعقد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، پوریا پارسا، مسئول روابط عمومی سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان البرز، چهارم شهریورماه در جمع خبرنگاران اظهارکرد: این تفاهم‌نامه در مسیر اهداف سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی نظام جمهوری اسلامی ایران و در جهت بهره‌مندی مستمر و نهادینه از خرد جمعی منعقد شده است.
وی افزود: از آن‌جا که ارتباط و همکاری بین مراکز علمی، آموزشی و پژوهشی می‌تواند به ارتقا کمی و کیفی هدف‌ها و برنامه‌های مشترک یاری رساند این تفاهم‌نامه با هدف استفاده از توانایی‌های علمی و توسعه همکاری‌های آموزشی، تحقیقاتی و فناوری بین طرفین در جهت ارتقا سطح علمی استان البرز و حمایت مادی و معنوی از نخبگان و نوآوران انجام شده است.
این مسئول بیان کرد: بر‌ اساس این تفاهم‌نامه، انجام پروژه‌ها و طرح‌های تحقیقاتی و ارائه مقالات علمی مشترک، برگزاری نمایشگاه‌های علمی، پژوهشی مشترک، برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه، برگزاری دوره‌های تخصصی کوتاه‌مدت در قالب کارگاه‌ از دیگر محورهای همکاری مشترک است.
این تفاهم‌نامه به مدت یک سال به امضای مدیر کل اداره آموزش فنی و حرفه ای استان البرز و مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان البرز رسیده است.

captcha