ارائه خدمات به زائران اربعین از نذوارت مردمی است
کد خبر: 3643877
تاریخ انتشار : ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳
بابایی:

ارائه خدمات به زائران اربعین از نذوارت مردمی است

گروه اجتماعی: رییس ستاد عتبات عالیات استان زنجان با اشاره به اینکه همه خدمات ارائه شده به زائران اربعین حسینی از محل کمک‌ها و نذورات مردمی است، گفت: سال گذشته مردم استان زنجان یک میلیارد و 200 میلیون تومان برای این منظور کمک کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، ذبیح‌الله بابایی، رییس ستاد عتبات عالیات استان زنجان ظهر امروز سه‌شنبه 28 شهریور ماه در نشست خبری خود که در محل این ستاد برگزار شد، اظهار کرد: امسال 10 موکب از استان در کشور عراق مستقر خواهد شد.

وی با بیان اینکه امسال یک موکب خواهران هم در نظر گرفته شده است، گفت: امسال نیز ارائه خدمات به زائران از 10 روز مانده به اربعین آغاز و تا سه روز بعد از اربعین ادامه دارد.

بابایی با تاکید بر اینکه ارائه خدمات به زائران حسینی از محل کمک‌ها و نذورات مردمی است، گفت: طی سال گذشته یک میلیارد و 200 میلیون تومان در موکب‌ها و در راستای خدمت به زائران هزینه شد و پیش‌بینی می‌شود امسال نیز بتوان خدمات خوبی با حضور مردم مومن استان به زائران ارائه داد.

این مسئول با اشاره به اینکه اعزام نیم‌ضریح حرم امامین عسگرین برای زیارت و تبرک اهالی شهرها و روستاهای استان صورت می‌گیرد، گفت: طبق درخواست شهروندان دوستدار اهل بیت (ع) که مشتاق زیارت این نیم‌ضریح قبل از اعزام و نصب در سامرا هستند این کاروان در شهرها و روستاهای استان حضور خواهد داشت.

وی با اشاره به برنامه حضور این کاروان در استان گفت: صبح روز اولین جمعه ماه محرم و با قرائت زیارت عاشورا و سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان که در محل عتبات عالیات استان صورت خواهد گرفت، تریلی حامل این نیم‌ضریح مطهر به روستای سهرین اعزام می‌شود و طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته طی 15 روز در همه شهرها و بسیاری از روستاهای استان حضور خواهد داشت.

captcha