اجرای بیش از 100 برنامه طرح بصیرت عاشورایی در کردستان
کد خبر: 3648456
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۳

اجرای بیش از 100 برنامه طرح بصیرت عاشورایی در کردستان

گروه اجتماعی: معاون فرهنگی،اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه کردستان گفت: بیش از 100 برنامه از محل اجرای نیت موقوفات با نیت سوگواری امام حسین(ع) در کردستان اجرا شد.

حجت‌الاسلام میثم عباسپور، معاون فرهنگی،اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه کردستان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: بیش از 100 برنامه مذهبی در ایام محرم در قالب طرح بصیرت عاشورایی در هیات مذهبی،تکایا،مساجد و بقاع متبرکه شاخص استان برگزارشده است.

وی با اشاره به اینکه 35 هیات مذهبی و 9 بقعه متبرکه در این ایام میزبان سوگواران امام حسین (ع) بودند، افزود:  اطلاع‌رسانی و تهیه اخبار و گزارش‌های رسانه‌ای در این مورد از اولویت‌هاست چرا که این امر موجب تبلیغ و ترویج هرچه بیبشتر فرهنگ وقف در جامعه می‌شود.

حجت الاسلام عباسپور بیان کرد: اجرای صحیح و امینانه نیت واقفان در اجرای برنامه‌های بصیرت عاشورای اولویت اول کارشناسان فرهنگی و اجتماعی ادارات اوقاف استان است.

وی با اشاره به پتانسیل تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف در ایام محرم یادآور شد:  امیدواریم با همکاری و تعامل هرچه بیشتر رسانه‌ها، بالاخص صدا و سیمای استان در کنار ترویج سبک زندگی امام حسین(ع) و اهل بیت پاکشان شاهد معرفی هرچه بیشتر وقف در جامعه و زمینه‌ساز ایجاد وقف‌های جدید در استان باشیم.

captcha