واگذاری ۴۴ واحد مسکونی برای خانواده‌های دارای ۲ معلول در زنجان
کد خبر: 3653503
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷

واگذاری ۴۴ واحد مسکونی برای خانواده‌های دارای ۲ معلول در زنجان

گروه اجتماعی: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب استان زنجان گفت: تاکنون ۴۴ واحد مسکونی به خانواده‌های دارای ۲ معلول واگذار شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، به نقل از مهر، سجاد صنعتی منفرد  به واگذاری مسکن به  خانواده های ۲ معلول در استان زنجان اشاره کرد و افزود: در این طرح برای خانواده های دو معلول در شهرهای با جمعیت زیر ۲۵ هزار نفر و بالای ۲۵ هزار نفرمسکن واگذار می شود.
وی اظهار کرد: در مجموع سهمیه استان زنجان در طرح  مسکن خانواده های دارای ۲ معلول ها ۱۷۶ واحد است که ۱۳۸ واحد برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شده و با بانک قرار داد منعقد کردند که ۴۴ واحد مسکونی به این خانواده ها واگذار شود.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان تصریح کرد: این اقدام هم اکنون با همکاری ارگان های متولی سازمان بهزیستی در حال انجام است و تاکنون هم به خوبی جلو رفته است.
صنعتی منفرد تاکید کرد: مبالغ بلاعوض شهری پنج میلیون تومان برای انجمن خیرین مسکن ساز ،۱۵ میلیون تومان بنیاد مستضعفان و ۲ میلیون تومان حساب ۱۰۰ برای شهر های با جمعیت زیر ۲۵ هزار نفر و مبلغ  بلاعوض روستایی ۲میلیون تومان حساب ۱۰۰ امام، ۱۰ میلیون تومان بنیاد مستضعفان و ۶ میلیون تومان بهزیستی است.
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان یاد آورشد: رسالت و وظیفه اصلی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، تامین مسکن برای محرومان و نیز بهسازی و مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی است و بعد از تشکیل بنیاد مسکن به فرمان امام خمینی(ره) این ارگان در زمینه بهسازی مسکن روستایی،احداث مسکن روستایی، اجرای طرح هادی و دیگر زمینه‎ها فعالیت می‌کند.
صنعتی منفرد گفت: این نهاد  در بحث تامین مسکن محرومان، بازسازی مناطق آسیب‌دیده در حوادث زلزله و سیل و محرومیت‌زدایی در روستاها فعالیت می کند.

captcha